Snak

Mere indhold efter annoncen
David villa:

Jeg havde mange forskelige andre bruger, fordi jeg blev banned med min første.

Cabra: Det var sku så ikke sjovt, som det lød?.

Don Mambo: Hvem er det vi snakker om her? Jeg gætter på, at dig og dine venner har fået røvfuld af nogle perker. Har jeg ret?
Til alle dem,der faktisk prøvede at hjlæpe mig,har jeg kun en ting at sige......,Tak,ja nemilg,mange tak.Sir C,mange tak for chancen,Tusind tak:).Må jeg godt komme tilbage når jeg er 15?altså 5månder?.Bosse,Intet ondt her:). Ses alle sammen:(
Jeg gætter på, at dig og dine venner har fået røvfuld af nogle perker.

Hvorfor bruge racistiske ord?

http://www.bold.dk/snak/…ction=rules
Skriv dine indlæg med respekt for andres meninger og holdninger. Personlige angreb er ikke tilladt; ej heller poster af stødende og racistisk karakter.
YNWA
moderator
Jeg giver ham 10 timer.
https://kortlink.dk/sudv
Johnneydrama:

Der er intet racistisk over det, jeg sagde. Jeg vant til at kalde min egen slags for perker. Intet salt på såret.

Gedder: Jeg skal nok møde op;)
Til alle dem,der faktisk prøvede at hjlæpe mig,har jeg kun en ting at sige......,Tak,ja nemilg,mange tak.Sir C,mange tak for chancen,Tusind tak:).Må jeg godt komme tilbage når jeg er 15?altså 5månder?.Bosse,Intet ondt her:). Ses alle sammen:(
Sig mig en gang knægt ved du hvad perker betyder?

Og fordi du bruger det om din egen slags gør det ikke legitimt at bruge det.
Pinligt at unge indvandrere bruger et skældsord som en beskrivelse på sig selv.
YNWA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Don Mambo citerer blot Krolletop fra et par sider tilbage i tråden.
Kig dig nu for, og opfyld for helvede det du selv konkluderede i går - nemlig at lade være med at trykke så meget på besvar-knappen.



Edit: Jeg tror det er bedst for mig selv, hvis jeg holder lav profil og holder fingerne fra besvarknappen i et stykke tid. Har jeg ret?.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Johnneydrama: Jeg bøjer mig i støvet for din konstraktiv kritik. Forstået.

Svoger: Forstået(igen).
Til alle dem,der faktisk prøvede at hjlæpe mig,har jeg kun en ting at sige......,Tak,ja nemilg,mange tak.Sir C,mange tak for chancen,Tusind tak:).Må jeg godt komme tilbage når jeg er 15?altså 5månder?.Bosse,Intet ondt her:). Ses alle sammen:(
min store bror få tæsk af en pykisk syg patient og aflyser byturen i sidste øjeblik !
- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
Flyvemyrer kommer ind på mit værelse... Godt nok ikke særlig mange, men jeg er bare så træt af insekter, og der er i forvejen et par stankelben her. Og jeg er virkelig ikke glad for edderkopper.
AGF Lazio Cardiff
...først mit fly er forsinket, og efterfølgende mit tog. Det bliver fucking morgen inden jeg når hjem. Fuck SAS og fuck tog med røgudvikling!
http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2011/03/x610.jpg
Annonce