David villa:
Jeg havde mange forskelige andre bruger, fordi jeg blev banned med min første.
Cabra: Det var sku så ikke sjovt, som det lød?.
Don Mambo: Hvem er det vi snakker om her? Jeg gætter på, at dig og dine venner har fået røvfuld af nogle perker. Har jeg ret?
Jeg havde mange forskelige andre bruger, fordi jeg blev banned med min første.
Cabra: Det var sku så ikke sjovt, som det lød?.
Don Mambo: Hvem er det vi snakker om her? Jeg gætter på, at dig og dine venner har fået røvfuld af nogle perker. Har jeg ret?
Til alle dem,der faktisk prøvede at hjlæpe mig,har jeg kun en ting at sige......,Tak,ja nemilg,mange tak.Sir C,mange tak for chancen,Tusind tak:).Må jeg godt komme tilbage når jeg er 15?altså 5månder?.Bosse,Intet ondt her:). Ses alle sammen:(