Det er i hvert fald betragteligt tættere på, end Martin Retov - og det har intet med klubreferencer at gøre. Jeg glemmer aldrig den dag, at to hollændere - På Chess i Svendborg (af alle steder) - sagde det til mig. Der gav jeg omgang!
Snak
man 2. apr 2007
Matias: http://www.footballclips.net/files/images/Overmars...
Razz: http://domino.fedex.it/calciatori/db.nsf/CF88FF62D... $FILE/1160.jpg
Andre, der ligner en kendt fodboldspiller?
Razz: http://domino.fedex.it/calciatori/db.nsf/CF88FF62D... $FILE/1160.jpg
Andre, der ligner en kendt fodboldspiller?
Kosovo je Srbija
man 2. apr 2007
Hehe, jeg ligner ham nu ikke (hverken ham eller Retov), men har da samme hårfarve. Jeg blev bare en glad teenager, da et par hollændere - uopfordret endda - fortalte at jeg lignede mit store idol.
man 2. apr 2007
@ Burro :
Jeg har både fået at vide, at jeg ligner Stephane Chapuisat...
http://fussballblog.espace.ch/files/images/2005/7/...
Men også Chris Isaak...
http://www.muzieklijstjes.nl/Tips/IsaakCSan.htm
Jeg har både fået at vide, at jeg ligner Stephane Chapuisat...
http://fussballblog.espace.ch/files/images/2005/7/...
Men også Chris Isaak...
http://www.muzieklijstjes.nl/Tips/IsaakCSan.htm
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
man 2. apr 2007
Jeg hader gamle damer, der parkerer deres indkøbsvogne midt i gangene/korridorerne i supermarkederne!!
Og hvis man tillader sig at rykke dem for at kunne mase sig forbi, får man et møgfald.
Idag blev det for meget for mig.
Et levende, italiensk lig på næsten 80 - vil jeg skyde på - hidsede sig op over, at jeg flyttede hendes malplacerede indkøbsvogn. Jeg svarede igen, at hun havde placeret den et gennemført åndsvagt sted, hvorefter hun anklagede mig for manglende respekt for ældre mennesker. Dertil svarede jeg, at det var svært at repsektere mennesker, der ikke kan håndtere en indkøbsvogn.
Høhø
Og hvis man tillader sig at rykke dem for at kunne mase sig forbi, får man et møgfald.
Idag blev det for meget for mig.
Et levende, italiensk lig på næsten 80 - vil jeg skyde på - hidsede sig op over, at jeg flyttede hendes malplacerede indkøbsvogn. Jeg svarede igen, at hun havde placeret den et gennemført åndsvagt sted, hvorefter hun anklagede mig for manglende respekt for ældre mennesker. Dertil svarede jeg, at det var svært at repsektere mennesker, der ikke kan håndtere en indkøbsvogn.
Høhø
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
man 2. apr 2007
Cambi:
Og jeg som troede der var en masse respekt omkring de ældre i Italien? :)
Og jeg som troede der var en masse respekt omkring de ældre i Italien? :)
AaB: 100 % BRAVEHEART!
man 2. apr 2007
Jeg kan jo altid gemme mig bag den undskyldning at jeg er dansker.
Man skal iøvrigt være blind for at kunne tage mig for at være italiener. Jeg er en vaskeægte blondie.
Man skal iøvrigt være blind for at kunne tage mig for at være italiener. Jeg er en vaskeægte blondie.
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
man 2. apr 2007
Apropos ældre jeg hader når man står i butik ( arb. i en kiosk et par gange om måneden), når gamle mennesker skal brokke sig over hvor dyre ting er i dag.
Forfanden det ikke 1950 og man kan ikke få en sodavand for en 5er!!!! GRRRRRR.
Forfanden det ikke 1950 og man kan ikke få en sodavand for en 5er!!!! GRRRRRR.
96 kg og 198 cm
man 2. apr 2007
@ Cambiasso :
"Et levende, italiensk lig på næsten 80 - vil jeg skyde på - hidsede sig op over, at jeg flyttede hendes malplacerede indkøbsvogn. Jeg svarede igen, at hun havde placeret den et gennemført åndsvagt sted, hvorefter hun anklagede mig for manglende respekt for ældre mennesker. Dertil svarede jeg, at det var svært at repsektere mennesker, der ikke kan håndtere en indkøbsvogn."
Nå... er de gamle kællinger også sådan i Italien ?! ;-)
Det er iøvrigt det samme med de meget fede - ja undskyld, men så svært overvægtige. Hvorfor skal de ALTID, når man kommer gående i et storcenter, placere sig midt i gangen, så de er i vejen for flest muligt, og hvorfor skal de altid vralte afsted så langsomt som overhovedet muligt. Er det en sport?
På en dårlig dag får jeg sgu lyst til at placere 5 kolde tæer i røven på dem, så de for helvede kan flytte sig... hvis de ellers kan mærke sparket. ;-)
Nå, undskyld til de tykke. Skulle bare af med lidt raseri.
"Et levende, italiensk lig på næsten 80 - vil jeg skyde på - hidsede sig op over, at jeg flyttede hendes malplacerede indkøbsvogn. Jeg svarede igen, at hun havde placeret den et gennemført åndsvagt sted, hvorefter hun anklagede mig for manglende respekt for ældre mennesker. Dertil svarede jeg, at det var svært at repsektere mennesker, der ikke kan håndtere en indkøbsvogn."
Nå... er de gamle kællinger også sådan i Italien ?! ;-)
Det er iøvrigt det samme med de meget fede - ja undskyld, men så svært overvægtige. Hvorfor skal de ALTID, når man kommer gående i et storcenter, placere sig midt i gangen, så de er i vejen for flest muligt, og hvorfor skal de altid vralte afsted så langsomt som overhovedet muligt. Er det en sport?
På en dårlig dag får jeg sgu lyst til at placere 5 kolde tæer i røven på dem, så de for helvede kan flytte sig... hvis de ellers kan mærke sparket. ;-)
Nå, undskyld til de tykke. Skulle bare af med lidt raseri.
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
Redigeretman 2. apr 2007
Det er ikke kun de overvægtige, der er eksperter i at placere sig i midten af gangene, men stort set alt og alle. Specielt kvinder med små børn er eksperter i den "sport" :o)
Tit og ofte smider folk også deres indkøbsvogne midt i det hele, så man enten må gå en anden vej eller torpedere vognen for at komme forbi.
Tit og ofte smider folk også deres indkøbsvogne midt i det hele, så man enten må gå en anden vej eller torpedere vognen for at komme forbi.
Y. N. W. A. -
#JFT97