.. man går lidt i ingenmandsland og venter på afgørelse om et jobtilbud, hvor man har været til samtale 3 gange og på ingen måde kan greje hvor virksomheden ligger. Man er naturligvis tilbøjeæig til at tro man har gode muligheder, men har også bare prøvet det for tit til at jeg tør tro på noget. Og følelsen af ikke rigtig at vide noget er bare frygteligt. Og så fordi jeg naturligvis sindsyg gerne vil have jobbet, da det faktisk er tæt på drømmejobbet. Åh ak og ve, må bare være tålmodig
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace