Snak

Mere indhold efter annoncen
@Bosse

Om man bruger den fordel godt er så noget andet. Her antager jeg så at Kusk har styr på sine ting(jvf. hans virke herinde)
Hvorfor skal alting også gå ud over os håndværkere!

Vi har det hårdt nok i forvejen.
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
Også de lidt mere kendtehåndværkere:)

Kunne du i øvrigt overtales til endnu en sæson Mark?
Hvis jeg blev spurgt, ville jeg gerne tage en sæson mere, ja. (Tvivler dog på at de ønsker mig med igen, eftersom intet af det jeg lavede, kunne bruges på tv).

Ville nok heller ikke kunne få fri igen.
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
Der findes også intellektuelle undermålere blandt akademikere. Ofte er de nogle kværulerende sataner, som hver skulle have deres egen håndværker som oppasser.


Hæh hæh.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der findes også intellektuelle undermålere blandt akademikere. Ofte er de nogle kværulerende sataner, som hver skulle have deres egen håndværker som oppasser.


Er det ikke bare 1. års statskundskabere du tænker på?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Der findes også intellektuelle undermålere blandt akademikere. Ofte er de nogle kværulerende sataner, som hver skulle have deres egen håndværker som oppasser.


Dem findes der alt for mange af!

Er det ikke bare 1. års statskundskabere du tænker på?


Åhh jo! Der findes mange kommende statsministre blandt gymnasiekongerne, hvis man skal tro dem selv!
Mvh.
.. man misser toget med 2min. for så at skulle vente yderligere to timer før næste afgang. Til mit held var jeg dog ikke den eneste, så det blev et godt grin.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Er det ikke bare 1. års statskundskabere du tænker på?


Wrong.

Korrekt sætning ville være:

Er det ikke bare 1. års statskundskabere du tænker på?
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
ens krank på cyklen hiver fat i ens forholdsvis dyre høretelefoner til ens ipod

well nu er det tilbage til dem man får med når man køber skidtet :-(
Is it cold in his shadow?
Annonce