Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
...jeg oplever en skuffende transfersommer igen igen igen.

...jeg i en brandert stiller min cykel et eller andet mystisk sted jeg nu ikke kan huske.
https://kortlink.dk/sudv
...jeg oplever en skuffende transfersommer igen igen igen.

Set med hvilke briller?
moderator
Gæt
https://kortlink.dk/sudv
Guitaren er mig bekendt SønderjydskE-fan, og så Arsenal mener jeg.

Umiddelbart tænker jeg dog at det mere har noget at gøre med Arsenal, end med Sölvi-salget, der vel trods alt var forventet.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Husker ikke hvilket dansk hold, du eventuelt skulle sympatisere med. Et gæt er sønderjyderne.

Med Arsenal er der trods alt 24 timer endnu.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
24 timer? Transfervinduet har været lukket nogle timer efterhånden.

Og det er selvfølgelig Arsenal-brillerne der er på. Man er enten et skarn eller uforstående overfor SE´s økonomiske situation, hvis man er skuffet over transfervinduet.
https://kortlink.dk/sudv
Undskyld. Jeg huskede forkert mht. transfervinduet i England.
..jeg i en brandert saksede en hjemløs cykel et eller andet mystisk sted, jeg nu ikke kan huske. Hader skyldfølelse.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Så lad andre folks cykler stå...
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Undskyld, jeg var fuld
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Annonce