Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg stjal faktisk også en cykel igår. Mest fordi jeg fik min gamle stjålet for to uger siden. Jungleloven hersker.
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Hvis man begår kriminalitet, når man er fuld, skulle man selv kunne indse, at man ikke skal drikke.

I modsætning til hvad nogle (mænd) tror, så er "jeg var fuld" hverken undskyldning for hærværk, seksuelle overgreb, vold, brugstyveri eller spirituskørsel...

Med Murphys lov skal land bygges - og det skal sportsklubber også!
Hvis man begår kriminalitet, når man er fuld, skulle man selv kunne indse, at man ikke skal drikke.

I modsætning til hvad nogle (mænd) tror, så er "jeg var fuld" hverken undskyldning for hærværk, seksuelle overgreb, vold, brugstyveri eller spirituskørsel...


Nu er det vist dig, der er fuld. Sig undskyld.
På pikken...
Til hvem, da?

Øv, jeg vil gerne have en chance for at drikke mig i hegnet INDEN jeg bliver beskyldt for noget...
Med Murphys lov skal land bygges - og det skal sportsklubber også!
Ikke en undskyldning, men det er nemmere at få sig selv til det når man er lidt påvirket.


Og så skal folk huske at låse deres cykel - hvad jeg slog op på politiets hjemmeside for 1-2 år siden, koster det 500 kr. i bøde at undlade at låse sin cykel!
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er uden tvivl rigtigt, at mange ikke ville handle, som de har gjort, hvis de var ædru - men du går jo ind for mere culpa, så er min vinkel ikke sjovere?
Med Murphys lov skal land bygges - og det skal sportsklubber også!
Jeg var ikke fuld, da jeg stjal cyklen.
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Smølfine din jura snak falder som altid igennem.

This is the real world.

Der er "Jeg var fuld" altid en 100 % holdbar undskyldning.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Det var nu heller ikke møntet på dig - du hævnede dig, det har jeg ingen holdning til lige nu.

Men hvis I andre synes, at "jeg var fuld" er en glimrende undskyldning for "kriminalitet, man ikke ville begå i ædru tilstand", så håber jeg aldrig, at I mister en god ven/ veninde/ familiemedlem, fordi en fuld idiot tæsker vedkommende ihjel pga. en uoverlagt bemærkning (uanset om denne fulde idiot har nok så meget ren straffeattest, fast job samt hustru og børn derhjemme)...

Beklager, bliver sgu lidt arrig nu (eller ked af det pga. minder - pick one)!
Med Murphys lov skal land bygges - og det skal sportsklubber også!
I modsætning til hvad nogle (mænd) tror, så er "jeg var fuld" hverken undskyldning for hærværk, seksuelle overgreb, vold, brugstyveri eller spirituskørsel...


Hvordan skal man så undskylde spirituskørsel, hvis man ikke kan skyde skylden på alkohol?
Annonce