Så skal den kære Mick Øgendahl da også have en bøde.
Han heiler op til flere gange i hans seneste show, men det er vel kunstnerisk frihed?
(Men det er satme dumt at heile på offentlig gade.. uanset om man er fuld eller ej..)
Han heiler op til flere gange i hans seneste show, men det er vel kunstnerisk frihed?
(Men det er satme dumt at heile på offentlig gade.. uanset om man er fuld eller ej..)