Det var reelt ja. Men du har ganske ret, hun spillede da også det kort flere gange uden at mene det for alvor, men ringede efter hjælp hver gang for at være på den sikre side. Skal helst ikke have en død person på min samvittighed.
Snak
lør 11. sep 2010
Jeg har prøvet at ignorere et af disse "nu gør jeg det"-opkald. Det tilgiver man sig aldrig!
Mvh.
lør 11. sep 2010
Nej, men det er virkelig noget som tærrer på ens kræfter, når man andre konstant sætter en i den situation, så på den måde er det meget menneskeligt.
lør 11. sep 2010
men det er virkelig noget som tærrer på ens kræfter
Det gør det. Man bliver fuldstændig drænet for energi. For som en skrev, så er det jo langt fra de færreste som virkelig mener det. Men når man ved at ens tilstedeværsel kan være afgørende for om de gør noget dumt eller ej, så bliver det altså hårdt.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
lør 11. sep 2010
... man har været for fuld og dermed er total ugidelig her til auten.
Det må blive en latenight optråden til det fest halløj.
Det må blive en latenight optråden til det fest halløj.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Redigeretman 13. sep 2010
... jeg føler mig totalt til grin!
Økonomistyrelsen har udstedt løfter og holdt mig for nar i snart 1 uge.
NemID (yeah right) har lavet samme nummer i 1 måneds tid.
Min a-kasse skylder mig næsten 30.000 kr., fordi de bliver ved med at trække tiden og komme i tanke om nye papirer - som de da også kunne have bedt om, da jeg første gang talte med dem i juni, men næh nej...
For h.....! Jeg har andet at lave end at holde de 3 instanser i ørene hele tiden! Og jeg har stadigvæk ingen løsninger set...
Økonomistyrelsen har udstedt løfter og holdt mig for nar i snart 1 uge.
NemID (yeah right) har lavet samme nummer i 1 måneds tid.
Min a-kasse skylder mig næsten 30.000 kr., fordi de bliver ved med at trække tiden og komme i tanke om nye papirer - som de da også kunne have bedt om, da jeg første gang talte med dem i juni, men næh nej...
For h.....! Jeg har andet at lave end at holde de 3 instanser i ørene hele tiden! Og jeg har stadigvæk ingen løsninger set...
Med Murphys lov skal land bygges - og det skal sportsklubber også!
man 13. sep 2010
folk i: Hvem vil være millionær er ignoranter og uvidende!
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.