Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, men er det humant ? Det er jagten på det perfekte. Og hvor ender det ? Det ender aldrig. Rennen über !!111!
\"Livets svære beslutning. Barca eller Real. Man kan hade Real grundet deres fortids tilhængere. Man kan hade Barca grundet deres nutids tilhængere\" Conte/Nestor.
Hierro.

Jeg får det en mand ønsker sig mest i et fast parforhold. Jeg vil ikke nærmere ind på det.
\"Livets svære beslutning. Barca eller Real. Man kan hade Real grundet deres fortids tilhængere. Man kan hade Barca grundet deres nutids tilhængere\" Conte/Nestor.
Fair nok...



(Lov til at græde ud ved damens skulder, når vild med dans dommerne er for hårde) :-)
Ja frihed. Nå, går ud og trækker lidt relieffer. Hyg jer.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Jeg er sgu nok ikke macho. Men det er hjælp til selvhjælp.
\"Livets svære beslutning. Barca eller Real. Man kan hade Real grundet deres fortids tilhængere. Man kan hade Barca grundet deres nutids tilhængere\" Conte/Nestor.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ro til at se fodbold og topgear, 5 dage om ugen hvor du kan gå på druk, og lov at knalde hendes veninder?
Fair.

Så havde jeg nok også droppet smøgerne, hvis jeg ellers røg.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Jeg hader, når man ikke kan tjekke et mobilnummer på dgs.dk..
Diktatorer går på FN-talerstolen og siger en fandens masse lort. Luk det fucking lort, FN er efterhånden én stor joke med Durban-II konferencer og Ahmedinejads idiotiske udtalelser. Lav en forsamling for frie demokratiske lande og skid hul i de andre. Lorte olie!
AGF Lazio Cardiff
.. Det er fredag, jeg har lyst til at feste, men ikke aner hvad jeg skal give mig til.

Nogle der har lyst til at starte en fest med mig? Jeg har en masse sprut der skal drikkes, kom glad
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Tag dog motorvej E45 herop! Kan jo være du er heldig..

Spøg til side, men hader når.. jeg ikke har fået mit fjerkræ op i tide, så aftensmad nu bliver til natmad.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Annonce