Christian perhaps jeg har så ikke været opdateret.
Hahaha jeg er ikke ligefrem en Revolutionstype som sådan, det var bare lige et "kraftudtryk" jeg anvendte for at beskrive min irritation over så noget rygklapperi og økonomisk svineri.
on topic jeg hader når min TV slukker af sig selv midt i en CL det bare ikke i orden.
Hahaha jeg er ikke ligefrem en Revolutionstype som sådan, det var bare lige et "kraftudtryk" jeg anvendte for at beskrive min irritation over så noget rygklapperi og økonomisk svineri.
on topic jeg hader når min TV slukker af sig selv midt i en CL det bare ikke i orden.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\"
SKAT ER TYVERI, og du ved det!