Snak

Mere indhold efter annoncen
når... 3+ fuckin goal show.

"Se med efter de her reklamer" er de mest brugte ord over dette mareridt af et goalshow.

Hvem der bare have tv2 sports goalshow!

Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Kusk

lad os bare lade den ligge, jeg har i øvrigt heller ikke den fornødende viden omkring en kommunal struktur, til at kunne diskutere det ordenligt.

mit første indlæg var bare it shoutout om at JEG ikke synes det er i orden.

lad os få tråden tilbage på sporet.

on topic: jeg ikke får spillet den kupon på FC sejr igår, så noget er bare utur.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Jeg tager syre og tror jeg er Hunter S Thompson.
http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2011/03/x610.jpg
BANG BANG BANG
Først og fremmest vil jeg undskylde for enkelte ord.

.. kraftedeme når kællingen dropper mig.. Nu har jeg kendt hende siden studiestart og vi har været ud og spise, teater tur, lavet mad sammen og idag valgte jeg at skrive søde ord til hende, hvad få jeg tilbage? - ja , jeg få fucking en klat lort i fjæset.


"Tak for komplimentet, det var sødt:) . jeg er så glad for at vi er blevet venner, det er så nice"


Tak for tyndskidet!!! Så mistet jeg lige nogle penge for ingenting.. puuuuha


Det skal også siges at jeg mistede FCK kampen pga. hende. Nøøøj hvor er jeg dog bitter over at jeg brugte min tid på hende.


- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tænkte på. Er det en naturregel, at venner ikke kan blive mere end det? (det siger nogen).

At blive ven er da en god start, vil jeg umiddelbart mene.
Mvh.
Bahh jeg er med krolletop på den her, eller som Chris Rock siger F*** Im in the friends zone, how the f*** did i end up here!!!
Is doing Better! Jeg er pisse Haram! http://www.youtube.com/watch?v=KAtut_ex9mw
Det ligner en sag for Bold.Panelet

@Krolletop

Rolig nu...
Der er masser af tid...


Man kan sagtens begynde som venner og så kan det senere udvikle sig...
@kusk

Personligt vil jeg aldrig få mere end "venne" følelsen for mine veninder.. Det er selvfølgeligt forskelligt.


Self skal man være venner først og derefter kan det udvikle sig, men efter den tid vi har været igennem med adskellige tur sammen og toppen af poppen hvori jeg skriver en sød besked til hende få jeg den klammeste klat lort i ansigtet uden at give noget tilbage.

iskold svar

"tak for komplimentet, jeg er rigtigt glad for det, det er så nice vi er blevet venner, som jeg kan lære kunst og jeg ser frem til vi skal til det næste uge"

som om jeg ikke har venner nok. hun få sgu ikke noget svar tilbage.. og den tur næste uge er aflyst. jeg skal dog finde på en undskyldning

@Dogoooder

det er lige netop det. Fucking venne zonen, er det væreste gang lort man kan havne i.. den havde slet ikke set komme man.. har brugt flere tusinde kr man. dyre vin, teater, kunst, osv osv..

- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
Det stinker sådan noget. Hvis du bor lidt væk fra dine forældre kan du jo tage hjem på besøg hos dem, sig det var noget fødselsdagshalløj du havde glemt.
Is doing Better! Jeg er pisse Haram! http://www.youtube.com/watch?v=KAtut_ex9mw
Annonce