@ DBR,
Jeg ER faktisk fuldstændig enig med dig. Hvis jeg ser en X, så vil jeg allerhelst undgå helt at hilse på hende eller noget, også selvom vi skiltes ad som gode venner.
De hører bare fortiden til, og jeg vil ikke høre noget om, hvordan hendes nye kæreste er, og hvordan min nu forhenværende svigerfamilie har det.
Kun en enkelt gang (hvor jeg var bankende vissen og en smule lækkersøvnig), har jeg været sammen med en X. Men det blev så også ved det.
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!