Snak

Mere indhold efter annoncen
dbr.. kan du så holde op med at snakke om sådan noget.. jeg får øjeblikkeligt kolde fødder.. så det pludselig alvor jo...
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
He He...
Y. N. W. A. - #JFT97
fck-styrer. Jeg skal bare i byen dernede, hænge lidt ud og se Ajax mod NAC. Skal bare være der 4 dage, så jeg regner ikke med at der bliver meget tid til hverken søvn eller kanalrundfarter :-)

Danovic. Næh, det gør jeg ikke. Ikke så vidt jeg ved i hvert fald.
Ej hvor fedt altså... Har også planer om at jeg vil ned på Amsterdam arena... Bliver nødt til at flytte derned altså:D
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
moderator
Amsterdam - vidunderbyen??? Hvad fanden har Amsterdam udover folk der cykler vanvittigt hurtigt ind og ud mellem gående folk og så virkelig grimme ludere udstillet i vinduer??

jeg er lige kommet hjem derfra og jeg synes ikke det er noget særligt, og så er byen fuld af dumme englændere.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er da en fantastisk by altså.. Elsker den..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
matias-okay.. ved sgu ikke lige hvorfor jeg havde dannet mig det billede he he

men go tur til amsterdam.. vend gerne tilbage om der er flere af disciplenes stickers dernede.. det var for sygt der var stickers ALLE steder da vi spillet dernede hehe

sircumcised- vi har parken 2 dernede for faen.. følger du ikke med. man kan da ikke andet end elske amsterdam som fc´er. 2ud af2
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
moderator
Der er da ikke meget der er fantastisk over den by, udover fodboldholdet... Nååh ja og så er det da lidt sjovt med alle de skæve og "væltede" huse nede ved kanalen. Ellers er byen nu ret smagløs og fuld af tosser og cykler.
Dette er en signatur.
Det er nemlig rigtigt Danovic.. Vi husker det som var det igår:)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Jeg kan godt lide Amsterdam... kan godt lide at den er så utraditionel på så mange områder.
Annonce