sircumcised- hmm synes du er lidt gnaven.. amsterdam er en hyggelig by. mange skæve ekstistenser og fri weed ha ha..det sjoveste ved amsterdam er man må ikke drikke øl på stadion.. men hash rygning er helt i orden-- sort JA??
synes også byen på en måde emmer lidt af historie. og kanalrundfarten er da hyggelig.
cyklister er der sq da også mange af her?? de kører så af røven til dernede ha ha
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\"
SKAT ER TYVERI, og du ved det!