Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Nu snakker jeg så om selve byen..
Dette er en signatur.
Jeg var i Amsterdam i forbindelse med EM i 2000, og synes nu ikke jeg faldt pladask for byen, måske nogle flere besøg kunne ændre dette...

Red Light District trækker dog ikke op.
Y. N. W. A. - #JFT97
sircumcised- hmm synes du er lidt gnaven.. amsterdam er en hyggelig by. mange skæve ekstistenser og fri weed ha ha..det sjoveste ved amsterdam er man må ikke drikke øl på stadion.. men hash rygning er helt i orden-- sort JA??

synes også byen på en måde emmer lidt af historie. og kanalrundfarten er da hyggelig.

cyklister er der sq da også mange af her?? de kører så af røven til dernede ha ha
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Helt enig D.B.R.. RLD trækker ikke op.. det er virkelige klamt..

Er også enig i at byen bare er så hyggelig.. Den er da mega dejlig at gå rundt i.. Med alle dens små gader og de mange kanaler :)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Jeg synes nemlig også den er rigtig hyggelig... og der er mange lækre butikker - og en god musikscene.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja butikkerne er herlige:)..

Matias er det forresten mig du har døbt jydesmilet!?
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
You got it...
´Jydesmilet´ er jo så næppe en kompliment. ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
Jamen hun er da vel for fanden jyde? Og en hel tråd handler jo nærmest om, hvordan hun smiler på et billede. Synes navnet er oplagt.
Nej det har jeg så godt fanget Flemsefars.. Tog det nu heller ikke som et kompliment.. :)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Annonce