Vil da også lige melde mig ind i støtte koret omkring Amsterdam. Er også temmelig vild med byen.
Har lige været nede på et lyn visit henover påsken, da der var en fest sidste onsdag jeg ikke lige kunne gå glip af.
Men det var 4 gang de sidste 15 måneder jeg har været dernede.
Og synes både Amsterdam og Leiden(som er den anden by dernede jeg jævnligt besøger) er super hyggelige.
Har lige været nede på et lyn visit henover påsken, da der var en fest sidste onsdag jeg ikke lige kunne gå glip af.
Men det var 4 gang de sidste 15 måneder jeg har været dernede.
Og synes både Amsterdam og Leiden(som er den anden by dernede jeg jævnligt besøger) er super hyggelige.
"Wonder, and it's no wonder"