Haha, lige præcis! Kunne ikke have sagt det bedre selv!
Snak
ons 11. apr 2007
må lige gå amok igen 3 steder på randersvej var der smadret busstandere i dag, det tager sgu snart overhånd :S
96 kg og 198 cm
ons 11. apr 2007
Jeg cykler hver morgen op ad ringvejen, fra silkeborgvej til heredsvej og cykler derfor forbi digterparken og biskehaven. Der møder man mange busskure med smadrede vinduer. Det er en pest. De må virkelig kede sig, dem der finder på at smadre de glasfacader.
ons 11. apr 2007
"må lige gå amok igen 3 steder på randersvej var der smadret busstandere i dag, det tager sgu snart overhånd :S"
Nogen der er friske på at lave et tæskehold, der kan tage fat i nakken på de vandaler, og give dem en røvfuld, så de kan lære det? ;-)
Nogen der er friske på at lave et tæskehold, der kan tage fat i nakken på de vandaler, og give dem en røvfuld, så de kan lære det? ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
ons 11. apr 2007
Jeg hader mænd.. De er da de mest useriøse skabninger på denne klode.. Og nu skal dette ikke opfattes som en beskyldning mod alle her på bolddk, men generelt mænd.. De er useriøse, fordi de tillader sig at leger med vores følelser.. Hader dem..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
ons 11. apr 2007
Trist. Jeg tvivler dog på, at det er kønsbestemt, det med at nogle mennesker er nogle røvhuller.
Jeg har da i hvert fald mødt min andel af piger, der var ude på at såre mig.
Jeg har da i hvert fald mødt min andel af piger, der var ude på at såre mig.