"Nej da, Du kan da bare gå ned i en kiosk og handle de basale varer ind der. Eller gøre som Geddar. Købe alt online. Så slipper du også for at støde ind i tosser, der tjekker bon. DET er nemlig irriterende. Det synes Geddar, og så er det okay."
Nu går jeg så også ofte ned i en kiosk, hvis jeg ikke kan få det, jeg skal have i Netto eller Fakta.
Jeg har dog en lidt anden teori om dette mystiske fænomen. Jeg tror, Fakta og Netto slet ikke har lagerkapacitet til at imødekomme en efterspørgsel, der blot overstiger den forventede en smule inde i København. Derudover har jeg dem faktisk dem mistænkt for bevidst at bestille et vareranta af bestemte typer varer hjem, som de ved, de får solgt og dermed udsolgt.
Der er eks. stor forskel på den fakta, som ligger tæt på mine forældres hus i Jylland, og så den fakta jeg plejer at handle i i Kbh.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"