Mogensen skal analysere dansk politik og det ender i latterlige metaforer med ord som hundekiks og lignede.
Snak
fre 31. dec 2010
mogensens selvfede stil er ved at være en smule belastende. han ser sig efterhånden som oraklet over dem alle.
hvad så cabra: er det i 2011 at du skal ha en stor brøndby-tribaltattoo henover ballerne..?
hvad så cabra: er det i 2011 at du skal ha en stor brøndby-tribaltattoo henover ballerne..?
gik i seng efter første halvleg
fre 31. dec 2010
Det giver selvtillid at bolle Cecille.
Haha over ballerne ligefrem. Når man har sin daglige gang omkring Peter Bangs Vej, så skal det jo gerne være noget syneligt stads for alle.
Haha over ballerne ligefrem. Når man har sin daglige gang omkring Peter Bangs Vej, så skal det jo gerne være noget syneligt stads for alle.
man 3. jan 2011
Mine kunder ikke kan overholde deres aftaler, og jeg har fået afslag på 14 units alene idag Arrghghhhh!!!
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\"
SKAT ER TYVERI, og du ved det!
ons 5. jan 2011
.. man sidder i to timers kursus midt på dagen. Det er den mest frygtelige tid at være væk på.
Ikke nok med det, så var det virksomhedsøkonomi på TYSK! Gal det er svært. Ikke nok med at faget er kedeligt, svært og omstændigt, men at det så også bliver på specificeret tysk, gør det da godt nok ikke meget bedre
Ikke nok med det, så var det virksomhedsøkonomi på TYSK! Gal det er svært. Ikke nok med at faget er kedeligt, svært og omstændigt, men at det så også bliver på specificeret tysk, gør det da godt nok ikke meget bedre
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
tors 6. jan 2011
...min Hotmail konto "vedligeholdes" i tide og utide. Nu må det stoppe!
Nogen gode forslag til mere stabile (gratis) mail-udbydere? Jeg er bekendt med Gmail og Yahoo.
Nogen gode forslag til mere stabile (gratis) mail-udbydere? Jeg er bekendt med Gmail og Yahoo.
[I]Some poo has come out[/I]
tors 6. jan 2011
Gmail
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
tors 6. jan 2011
Så er den ikke længere, kan jeg forstå. Udfordringen ligger bare i at finde et ledigt brugernavn, som er lidt mere simpelt end 3569sjfneidke9.scum.4433.united.
[I]Some poo has come out[/I]
tors 6. jan 2011
Nej, jeg er i hvert fald rigtig godt tilfreds.
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
fre 7. jan 2011
... min iPod er som sunket i jorden. Måske glemt et sted af mig, måske gemt et sted af et af børnene.
Musik er i mine øjne ikke tidsfordriv eller baggrunds-lydtapet, men en menneskeret og en nærmest fysisk nødvendighed, i hvert fald for mig, så den har bare at dukke op snart.
Det er faktisk første gang, jeg støder på en situation, hvor det havde været ønskeligt at have et kæmpe "start-90´er-konfirmationsgave-stereo-rack" i stedet for en iPod Nano på størrelse med en fladtrampet Mars-bar. Sådan et monster kunne i det mindste ikke blive væk.
Musik er i mine øjne ikke tidsfordriv eller baggrunds-lydtapet, men en menneskeret og en nærmest fysisk nødvendighed, i hvert fald for mig, så den har bare at dukke op snart.
Det er faktisk første gang, jeg støder på en situation, hvor det havde været ønskeligt at have et kæmpe "start-90´er-konfirmationsgave-stereo-rack" i stedet for en iPod Nano på størrelse med en fladtrampet Mars-bar. Sådan et monster kunne i det mindste ikke blive væk.