Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, hvis du stirrer på dit speedo og holder fartgrænserne ifølge det (så du altså kører for langsomt), så er du en sikker trafikant. Sæt i værk.
fck-medløber.
Der er ikke noget der hedder "for langsomt". I hvert fald rent juridisk. Vil jeg tro...
[I]Some poo has come out[/I]
Jeg tror du har ret. Et stykke under den tilladte hastighedsgrænse, så.
fck-medløber.
Jeg kører også for det meste ordentligt. Altså det er min første fartbøde, hvor mange af jer har aldrig fået en bøde?
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Jeg har ikke.
Y. N. W. A. - #JFT97
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nå okay. Det er så iorden.

jeg er da overhovedet heller ikke stolt af det. Men så gør man ikke det igen
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Jeg kører ordenligt, så ingen bøde, kun en parkeringsbøde...
No offence men hvis man får parkeringsbøde er det vel fordi man ikke parkere lovligt og det er vel ligesp useriøst som at køre for stærkt?
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Det er vel lige så ofte en forglemmelse.
fck-styrer, nej ved at parkere ulovligt, så sætter jeg ikke andre menneskers liv unødvendigt på spil!!!!!
Annonce