Snak

Mere indhold efter annoncen
Det kommer nok an på, hvordan du parkerer. Du slår mig som typen der godt kunne finde på at parkere midt i et lys-kryds.
Jeg vil gerne bede om flere udråbstegn. Fem kan slet ikke gøre det.
fck-styrer, nej ved at parkere ulovligt, så sætter jeg ikke andre menneskers liv unødvendigt på spil!!!!!


Det kommer vel an på omstændighederne. Oversigtsforholdene for cyklister der skal ud fra en sidevej, ødelægges nemt af et eller andet fjols, der har parkeret sin bil helt op til hjørnet, hvorfor man bare må trille forsigtigt frem, og satse på der ikke kommer en bil samtidig med "sølle" 50 i timen.

Men sådan er der så meget. Det er heller ikke ufarligt når jeg cykler i gågaden, eller går over for rødt. Sidstnævnte har jeg fået en bøde for, da jeg var en 16-17 år.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Cabra du viser igen, at det ikke er studenterhuen, der klemmer!!

Der jeg fik min bøde, var på en dum plads, fyldt med sne og ingen, hverken cyklister eller fodgængere..
Undskyld men ved du hvor jeg kørte for stærkt siden du påatår at jeg satte folks liv på spil.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg bad om flere, ikke færre. Stram op (Helle Thorning-style).
Du er heldig at man i dag får huer for næsten alt.
Undskyld men ved du hvor jeg kørte for stærkt siden du påatår at jeg satte folks liv på spil.

Det er formelt set ligegyldigt hvor fartovertrædelsen skete henne.
[I]Some poo has come out[/I]
I´know. Forsøger jo heller ikke at tale mig fra den.

Det var dumt og en tanketorsk og selvfølgelig skal jeg have en bøde, længere er den ikke
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Har heller aldrig fået en bøde 7-9-13.
96 kg og 198 cm
Annonce