Det kommer nok an på, hvordan du parkerer. Du slår mig som typen der godt kunne finde på at parkere midt i et lys-kryds.
Snak
ons 26. jan 2011
fck-styrer, nej ved at parkere ulovligt, så sætter jeg ikke andre menneskers liv unødvendigt på spil!!!!!
Det kommer vel an på omstændighederne. Oversigtsforholdene for cyklister der skal ud fra en sidevej, ødelægges nemt af et eller andet fjols, der har parkeret sin bil helt op til hjørnet, hvorfor man bare må trille forsigtigt frem, og satse på der ikke kommer en bil samtidig med "sølle" 50 i timen.
Men sådan er der så meget. Det er heller ikke ufarligt når jeg cykler i gågaden, eller går over for rødt. Sidstnævnte har jeg fået en bøde for, da jeg var en 16-17 år.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
ons 26. jan 2011
Cabra du viser igen, at det ikke er studenterhuen, der klemmer!!
Der jeg fik min bøde, var på en dum plads, fyldt med sne og ingen, hverken cyklister eller fodgængere..
Der jeg fik min bøde, var på en dum plads, fyldt med sne og ingen, hverken cyklister eller fodgængere..
ons 26. jan 2011
Undskyld men ved du hvor jeg kørte for stærkt siden du påatår at jeg satte folks liv på spil.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
ons 26. jan 2011
Undskyld men ved du hvor jeg kørte for stærkt siden du påatår at jeg satte folks liv på spil.
Det er formelt set ligegyldigt hvor fartovertrædelsen skete henne.
Det er formelt set ligegyldigt hvor fartovertrædelsen skete henne.
[I]Some poo has come out[/I]