Snak

Mere indhold efter annoncen
.. Jeg ikke få det skide job !!! Har efterhånden sendt en milliard ansøgninger til tøjbutikker i København uden held ..

Sgu træls !!!
- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
Nu er en nisse heller ikke ligefrem en person, som bør råde andre om tøjstil.
Zlatan doesn\'t do auditions
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha sjovt
- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
Hvad med Fætter BR? Der er jo også fx fastelavnstøj.
Skulle eftersigende være et fedt job med gode personalefester osv.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Hvor har du søgt, krølle?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mest i sidegaderne på strøget , også lidt hist og pist på nettet .
- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
I stedet for en ansøgning, kunne det være en ide at henvende dig i butikkerne. Jeg vil dog råde dig til at afstemme dit tøj nogenlunde med butikken.
Hvad mener du med at henvende mig - altså ind og snakke med dem ? Når jeg er der for at aflevere mine ansøgninger , er det aldrig jeg møder deres chefer , af en eller anden grund .

Mit tøj passer meget fint til butikkerne i sidegaderne , (de fleste af dem ihvertfald) , men ja bestræber mig også mest muligt for at det noglelunde kan matche butikken
- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
Måske det kun virker for piger. Min kæreste har fået en del jobs på at gå ind og spørge om de mangler personale. Det var sådan set det jeg mente.
Har hun store junger, Cabra?
Annonce