@ fck_styrer :
Nemmerlig! Det hele er sgu ikke så svært... lad være med at byde andre, hvad du selv ikke vil acceptere. Vær mod andre, som du gerne vi have, andre er mod dig.
Det kan godt være, jeg lyder som en præst, men tyg lidt på rigtigheden i det. Alt andet er pisse-egoistisk!
Nemmerlig! Det hele er sgu ikke så svært... lad være med at byde andre, hvad du selv ikke vil acceptere. Vær mod andre, som du gerne vi have, andre er mod dig.
Det kan godt være, jeg lyder som en præst, men tyg lidt på rigtigheden i det. Alt andet er pisse-egoistisk!
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!