Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Hehe, ja hun er satme belastende.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Derudover har han en meget arrogant "Jeg har ret. BASTA!!"-attitude og lytter overhovedet ikke på, hvad modparten har at sige.

Beskrivelse i et leksikon placeret ved siden af et billede af NickRomano
når at vente på at få svar fra min jobsamtale . Nu har jeg ventet i 3 dage , stadigvæk ingen svar . Vedkommende sagde at hun ville ringe til mig .

Det er sikkert normalt at det tager langt tid , men jeg kan sgu ikke holde til det .
- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
moderator
Du bør nok ikke have for høje forventninger.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Desværre . Min mavefornemmelse siger mig også at jeg ikk få den stilling da 3 dage er nu lidt langt tid
- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
Mere indhold efter annoncen
Annonce
.. Jägerbomb viser sig fra sin grimme side. Fy for fanden.
Zlatan doesn\'t do auditions
Min datter har været vågen siden jeg gik i seng halv 12, nu har jeg sat mig og venter til hun sover. Bliver jo sindsyg af at vågne vært andet øjeblik - af barngråd.
96 kg og 198 cm
Kloroform har jeg med stor succes anvendt i sådanne situationer.
http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2011/03/x610.jpg
Kloroform har jeg med stor succes anvendt i sådanne situationer.


Og har man noget til overs, kan man med fordel udnytte det til en nem "scoring", på det lokale diskotek.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
http://ekstrabladet.dk/1…1510308.ece

FOR HELVED MAN!! Ulovlig indtrængen, stenkast mod politiet, og så tuder de over de ikke får lov til at pisse!?
Annonce