Jeg hader når teleselskabet 3 og deres idiotiske "kundeservice" - yeah right. Nu håber jeg bare, at Telia kan få mig reddet væk igen hurtigst muligt efter 14 dage i 3-helved...
Med Murphys lov skal land bygges - og det skal sportsklubber også!
Jeg hader når PostDanmark og deres manglende "kundeservice".
Celtic Football Club
"30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
... man hele tiden klikker på ´andet´, for at se om der er kommet nye interessante indlæg og bliver mødt med den motions-bæver tråd om cikling. Cykel nu for helvede bare og hold jeres kæft med det.
Nu har jeg været uden mobil i 3 uger, fordi de skvadderhoveder ikke kan finde ud af at frigive et nummer, når aftalen er hævet pga. DERES forhold!
Men pyt - jeg har da slet ikke andet at lave end at tale med kundeservicemedarbejdere 2 gange om dagen... (Eller faktisk 3 gange i dag, for har allerede talt med Telia, skal nu have fat i 3 - og så give besked tilbage til Telia *suk*)
Med Murphys lov skal land bygges - og det skal sportsklubber også!