jeg hader... jydske skoleelever og turister i Metroen i København...
Venter midt foran døren, går 2 skridt ind i vognen og stopper op... kikker rundt og tænker "hey, der er ingen der kører toget"... og efterlader alt og alle udenfor
Venter midt foran døren, går 2 skridt ind i vognen og stopper op... kikker rundt og tænker "hey, der er ingen der kører toget"... og efterlader alt og alle udenfor
http://www.youtube.com/watch?v=qSV7041mZCw
næst efter wokken, det bedste der nogensinde er kommet fra Kina