Snak

Mere indhold efter annoncen
@ Matias :

Lad os nu liiige klappe hesten. Jeg synes trods alt stadig, at hvis man gør sig umage med at behandle andre ordenligt og vise respekt, får man det samme tilbage i 90% af tilfældene. Danskerne skal trods alt ikke gøres værre, end de er.
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
True true. Min forældre har altid forsøgt at opdrage mig med den tro at der en en "balance" i denne verden og at så længe man er rar og venlig, vil det gå godt.

Det er en meget fin motivation, for at opføre sig derefter, men jeg tror ikke, at forventer at jeg eller nogen af mine søskende rent faktisk troede på det.
DBR. Jamen det er jeg da glad for at høre. Men det tror jeg sådan set 99% af folk i parforhold ville sige. Ikke dermed sagt, at jeg ikke tror på netop dig.

Flemsefars. Vi snakker jo ikke om folk der - i princippet - er ligegyldige for en. For dem vil man jo heller ikke blive skuffet over og de vil ikke kunne såre en.
Tror jeg er stået af.. Men hvis jeg fatter rigtig tror jeg nok jeg er lidt enig med matias.. At det nok er lidt rosenrødt, folk gør det til.. Men også når man indgår ægteskab er man jo to - ikke én - altså skal man være to til at få det til at fungere.. Og som en rigtig nævnte må man også gå på kompromi.. Og noget med balance.. Men tror det er en af grundene til at vi i Danmark har en syrede høj skilsmisseprocent er at vi er så ego-centrede..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Tror jeg er stået af.. Men hvis jeg fatter rigtig tror jeg nok jeg er lidt enig med matias.. At det nok er lidt rosenrødt, folk gør det til.. Men også når man indgår ægteskab er man jo to - ikke én - altså skal man være to til at få det til at fungere.. Og som en rigtig nævnte må man også gå på kompromi.. Og noget med balance.. Men tror det er en af grundene til at vi i Danmark har en syrede høj skilsmisseprocent er at vi er så ego-centrede..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ Matias

Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, og tvivler da ikke på at tallet 99% som du skriver nok skal være korrekt.

Mange har en tendens til at male tingene rosenrødt uden at de er det, men der er så også en del, der sagtens kan forsvare at male tingene den farve, og som bliver i forhold uden at begive sig ud i utroskab af nogen art. Det er ihvertfald mit indtryk.

At skilsmisseprocenten så er forholdsvis høj skyldes jo mange faktorer, hvoraf utroskab måske er en af de største.

Mennesker er meget egocentrerede, men er man bare villig til at gå på kompromis engang imellem går forhold sjældent i stykker.

Det afhænger selvfølgelig også af, hvor meget man selv ligger i forholdet.
Y. N. W. A. - #JFT97
Jeg tror egentlig ikke, at utroskab alene bærer ansvaret for det høje skilsmissetal - ikke konkrete/enkelstående tilfælde i hvert fald (man kan jo selvfølgelig have fundet en anden, hvad jeg tror der er mange der gør). Men det er jo heller ikke kun utroskab, der kan såre en. Faktisk kan alt hvor der opstår ubalance såre en - og det er i den forbindelse jeg nævner, at man ikke skal forvente det tilbage, man selv giver ud. For da er det man bliver skuffet og såret, når det ikke gives tilbage.
"For da er det man bliver skuffet og såret, når det ikke gives tilbage."

Det er nemlig rigtig.. Det såre en ligeså meget som utroskab.. Det er noget rod, alt det med følelser og ego..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Jeg hader når folk ikke kan tale ordentligt... Jeg skulle høre på en i dag, der konsekvent sagde fasta-lavn... Hva´ hedder det også en rasta-plads, hasta-sag, masta-kran? tag dig dog sammen.
Spread joy and peace with footballs: http://www.play31.org/home.html
Uha.

Jeg var så sent som igår udsat for "bidler" (Billeder altså)...

Uddybning behøves vidst ikke.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Annonce