@ Matias :
Lad os nu liiige klappe hesten. Jeg synes trods alt stadig, at hvis man gør sig umage med at behandle andre ordenligt og vise respekt, får man det samme tilbage i 90% af tilfældene. Danskerne skal trods alt ikke gøres værre, end de er.
Lad os nu liiige klappe hesten. Jeg synes trods alt stadig, at hvis man gør sig umage med at behandle andre ordenligt og vise respekt, får man det samme tilbage i 90% af tilfældene. Danskerne skal trods alt ikke gøres værre, end de er.
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!