@ Feah :
"Jeg var så sent som igår udsat for "bidler" (Billeder altså)... Uddybning behøves vidst ikke."
Nej! Den misforståelse af det danske sprog er alt for almindelig. Den er faktisk så almindelig, at de nok snart ændrer det i retstavningsordbogen... ligesom roastbeef blev til rostbøf, og mayonnaise blev til majonæse.
Tag jer sammen, Analfabeter! ;-)
P.S.: Et par andre - alt for ofte - hørte citater : "Jeg BEDTE om at få..." ;-)... eller "Jeg FAREDE rundt hele dagen". ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!