Aaarrrggghhh
Sorry feah - den havde du jo lige haft fat i.
Må jeg i stedet ikke bede om at folk bliver bare lidt bedre til at kende forskel på ligge/lægge/lagde/lå etc.
På mig virker det derimod som om ovennævnte er klart sværest for jyderne.
Sorry feah - den havde du jo lige haft fat i.
Må jeg i stedet ikke bede om at folk bliver bare lidt bedre til at kende forskel på ligge/lægge/lagde/lå etc.
På mig virker det derimod som om ovennævnte er klart sværest for jyderne.
Liverpool FC - flest mesterskaber