Snak

Mere indhold efter annoncen
Aaarrrggghhh

Sorry feah - den havde du jo lige haft fat i.

Må jeg i stedet ikke bede om at folk bliver bare lidt bedre til at kende forskel på ligge/lægge/lagde/lå etc.

På mig virker det derimod som om ovennævnte er klart sværest for jyderne.
Liverpool FC - flest mesterskaber
Der findes sku mange eksempler på stavemåder der er misforståede.

viste/vidste
for/får
af/ad
ligge/lægge
sin/(hans/hendes)
fordi at

Der er sku mange. Det er ikke fordi jeg selv er nogen helgen, men det er skræmmende når store aviser laver disse fejl.
@ nufc_fan :


Nemlig, de er smækfyldte med stavemæssige og grammatiske fejl! Reststavning tæller vist ikke med, når man bliver optaget på Journalist-højskolen.

P.S.: "Sgu" staves med g... og nu skal jeg nok holde op med at drille. ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
Man er rigtigt i weekend humør hva flemsefars ;)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
moderator
Den mest irriterende stavefejl må være nutids-r.. Det er så hammer irriterende at se på, når folk gang på gang fucker up.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Flemsefar:

Sku/Sgu er jeg faktisk i tvivl om og har altid været det, derfor min stavemåde :)

Troede ikke at det var et rigtigt ord, som sådan.

Ps. Du mangler et d i vist :)
Sgu kommer af "så gud". Derfor er det med G.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
No problemos Skjoldhøj.

Jeg kan tilgive alt lige nu. Det er fredag, jeg ser frem til en aldeles herlig weekend, begyndende med en najs fest med flinke mennesker i bunkevis, efterfølgende (dvs. imorgen) er der så fodboldgolf med another bunch o´ homies, og søndag sluttes den af med Paris - Roubaix! Aaaaaaah!

Pengepungens mangel på tyngde og lektiebyrden forsøger jeg at ignorere lige pt. ...
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Hader når man render rundt med en hudafskrabning på størrelse med fyn i hele kraniet og folk bliver ved med at spørge: " Har du været oppe og slås? " - Ja for helvede, med én der havde hænder af asfalt - va´ tror du selv Einstein....! Argh
Din moar!
folk ikke skriver med stort begyndelsesbogstav efter et punktum, folk ikke kan finde ud af, at sammensatte ord ikke skal skrives som to ord, og når jeg selv laver tåbelige fejl efter at have skoset andre...
Annonce