Snak

Mere indhold efter annoncen
@ GIGGSYontheWING

På den ene sider kan jeg godt se at det var rimelig nederen at hun ringer og fortæller at hun har fået ny fyr.. Det gør ondt når ikke man helt er kommet over eks´en endu.. Men kan også forstå at hun ringer.. For som du selv skriver, vil hun nok ikke have at du hører det fra andre.. Jeg vil da i hvert fald fortrække at få det fortalt at eks´en selv end at hører det for andre.. For det gør nærmere mere ondt..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
@ Pharzon :
"Forskellen er bare, at Flemse skrev: "Reststavning tæller vist ikke med, når man bliver optaget på Journalist-højskolen. " Her fungerer "vist" i betydningen "jeg skønner, at det er tilfældet". Derfor er det uden d. Et synonym til "vist" i den betydning er "vistnok"."


Hæhæ, endnu engang demonstrerer du dine kundskaber udi sproget og definitionerne... men denne gang er det til min fordel... og så er det jo herligt! ;-)

Jeg fik faktisk (som det eneste fag i folkeskolen) altid tårnhøje karakterer i retstavning. Det kunne jeg af en eller anden grund altid finde ud af. Det kneb mere med fysik, kemi og mange andre ting. ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
@ flemsefars

Hvor er det da godt at retstavnings - brikken så ikke mangler ;)..

Nu er det jo også begrænset hvad du skal bruge fysik/kemi til, ude i det virkelige liv
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Nej, og specielt ikke, når det ikke interesserer mig en skid! ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
Ej jeg elskede fysik/kemi... Synes det var et fedt fag :)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tjah, hver sin smag. Selv elskede jeg ikke ret mange fag overhovedet. ;-) Idræt nu og da - hvis vi skulle ud og spille fodbold... men det var vist også det hele... og så Klassens Time. ;-) ;-)
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
Tja..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Nu har jeg lige et spørgsmål, som jeg synes vil være passende at stille i denne tråd, da vi har diskuteret det lidt..

Når man nu er blevet droppet af en, er det så i orden at fortælle den der har droppet en, at man godt ville snakke om hvad der er gået galt og hvorfor?

Eller er det kun os kvinder der har et behov at snakke om tingene, før vi kan glemme det helt?
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Personligt, ville jeg da gerne vide hvorfor og hvor det gik galt...

Så jo, det er da det mindste personen kan gøre for dig!
Det er OK at bede om en forklaring - men oftest vil man blot få en hensynsfuld sludder for en sladder der aldrig bliver konkret.

Og det kan være farligt at bede om at få noget konkret - for det er ikke utænkeligt at de konkrete eksempler kan være ubehagelige at høre.

Du er rimeligt ung; jeg ville bare gå videre hvis jeg var dig. Det skulle bare ikke være jer. Færdig. Andre fisk i havet....
The Blues will rise again :-)
Annonce