Snak

Mere indhold efter annoncen
@ nufc_fan

Det synes jeg nemlig også, for har ikke fået nogen ordentlig forkaring!

@ inchy

Ja du har jo egentlig ret.. Der kommer andre.. Men synes bare man har sådan en tom følelse, når man faktisk havde regnet med at han var the one..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Var det Søren Larsen??
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Nu du ond Feah :-) ikke gnide i et åbent sår.
96 kg og 198 cm
@ feah

Haha neej det var dog ikke...

Dit held at jeg er vant til at blive mobbet ;)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
At bold.dk´s forbandede menu til venstre ALDRIG virker! Jeg skal opdatere 30 gange for at kunne få eksempelvis bold.direkte eller bold.snak til at rulle ned, så jeg rent faktisk kan bruge det til noget.

Whatever the problem; fix it!
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Når folk render rundt med de der nøglerkæder om halsen. Især sådan nogle sponsorversioner. Drop det nu. Det er grimt og så smart kan det umuligt være at have sine nøgler om halsen, med mindre man er 11 år.
Dette er en signatur.
@fck-styrer
Nu har jeg lige et spørgsmål, som jeg synes vil være passende at stille i denne tråd, da vi har diskuteret det lidt..

Når man nu er blevet droppet af en, er det så i orden at fortælle den der har droppet en, at man godt ville snakke om hvad der er gået galt og hvorfor?

Eller er det kun os kvinder der har et behov at snakke om tingene, før vi kan glemme det helt?



Den slags samtaler bør man nok tage inden det kommer derud, hvor man går fra hinanden.
nej
At bold.dk´s forbandede menu til venstre ALDRIG virker! Jeg skal opdatere 30 gange for at kunne få eksempelvis bold.direkte eller bold.snak til at rulle ned, så jeg rent faktisk kan bruge det til noget.

Whatever the problem; fix it!


Fuck yeah!
Jeg har samme problem, men troede bare, det var min gamle lusede computers skyld.
Ja du har jo egentlig ret.. Der kommer andre.. Men synes bare man har sådan en tom følelse, når man faktisk havde regnet med at han var the one..


The one? Sig mig, hvor gammel er du? 14-15 år? Wake up and smell the coffee!
Er 17.. Vi håber jeg snart bliver 18 ;)
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Annonce