Virkelig virkelig irriterende når jeg for en gangs skyld er stået tidligt op på en lørdag for at tage på arbejde, at it-systemerne så er gået ned!
Nå, men jeg fik mig da en god cykeltur i det flotte vejr!
Og nu behøver jeg da ihvertfald ikke bekymre mig om, at jeg ikke kan nå hjem og se Everton-United!
Nå, men jeg fik mig da en god cykeltur i det flotte vejr!
Og nu behøver jeg da ihvertfald ikke bekymre mig om, at jeg ikke kan nå hjem og se Everton-United!
"Wonder, and it's no wonder"