Snak

Mere indhold efter annoncen
Heh. Jeg var lige ved at falde i samme fælde Giggsy. Jeg undgik dog med nød og næppe.

4 = 7

Selvom det siges at man ikke kan oversætte på den måde; det er jo nødvendigt.

fck-styrer.

Er det det der med at føre beviser du har besvær med? Det er det der kommer til at slå mig ihjel til eksamen..
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Feah, det var der der slog mig ihjel til eksamen.

Jeg husker det stadig... Rumfanget af et omdrejningslegeme drejet 360 grader omkring x-aksen. En ting var at han så ville have de bagvedliggende beviser for at man overhovedet kunne starte beviset. Det havde jeg ikke brugt forberedelsestiden til.

For det andet valgte han så at ændre det omdrejningslegeme der var drejet 360 grader fra det eksempel der var i lærebogen til en pokal. Dermed ændrede det bevis sig også, da der skulle indsættes en anden formel (den for en pokal istedet for den der var i bogen). Tror på jeg dumpede med et brag.

Jeg har i øvrigt et fint 5-tal for det i min studenterhue. :)
Hæh. Jeg håber fandme jeg kan omgå det ved at komme med en masse gode og alternative eksempler.

Jeg kan i princippet godt føre bevis for de fleste af de ting vi beskæftiger os med, men desværre kun med papirerne i hånden, hvilket ikke bringer mig langt.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Ja det er lige præcis det med beviser.. Han slagter mig fuldstændig til eksamen.. Det bliver absolut forfærdeligt..

Beviser og eksempeler er specielt svært når man har om finansiel regning..

Jeg bliver fuldstændigt slagtet og mentalt myrdet til den eksamen..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Jeg hader når folk skriver ord jeg ikke kender såsom "nyrdet"... ;o)
Y. N. W. A. - #JFT97
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kan stadig huske det Fck-styrer gik fra 9-9 til 7-7 årskarakter og 5-5 i eksamen da jeg kom til at vælge matematik på A niveau på HHX fuldstændig latterligt.. heldigvis holdt mine andre karaktere mig da oppe på et ok gennemsnit :-) Så aldrig vælg A niveau - I Erhvervsøkonomi fik jeg 10-10 på A-niveau så er jo ikke hjernedød. beviser stinker bare :-)
96 kg og 198 cm
Haha.. Nej matematik skal man ikke tage på A. niveau.. Men gik selv to karakter ned da jeg kom på hh.. Både i matematik og i tysk.. Men det er bare med at få det arbejdet op igen..

Argh hjernedød er der vist ingen der er!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
"Argh hjernedød er der vist ingen der er!"

When it comes to maths... Jeg er!
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Nej.. Man kan være dum, intetvidende, uinteliigent, blondine dum, hjernelam og fatsvag, men hjernedød er der ingen der er!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Hjernelam/fatsvag er vidst den mest rammende beskrivelse af mit tilfælde.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Annonce