Det der har da aldrig været Grønkjær. Kender ikke FCKs trup så godt, men ved da at Grønkjær har nummer 10 i klubben og ham på billedet har et nummer i 20erne som man kan se på hans shorts. Kunne det ikke være Bertolt eller William Kvist?
Snak
fre 15. jun 2007
Ved ikke lige hvad der var på billedet da du så, men før var det Jesper Bech, som spillede med nummer 27. Billedet er dog fjernet nu, så noget tyder på de har opdaget fejlen.
lør 16. jun 2007
Folk ikke kan opføre sig ordentligt i supermarkederne!
Fordi der bliver åbnet en kasse mere i Netto, betyder det ikke at bagerste mand i den ekstremt lange kø, der åbenbart er obligatorisk i københavnske supermarkeder, liiiige kan presse stille sig forrest ved den nyåbnede kasse. "jamen, jeg skal jo bare have to liter mælk og en pakke vicks blue"! For disse tre ting smider han/hun åbenbart gerne al pli overstyr og glemmer den køkultur, der burde være kommer være kommet ind med modermælken.
Fordi der bliver åbnet en kasse mere i Netto, betyder det ikke at bagerste mand i den ekstremt lange kø, der åbenbart er obligatorisk i københavnske supermarkeder, liiiige kan presse stille sig forrest ved den nyåbnede kasse. "jamen, jeg skal jo bare have to liter mælk og en pakke vicks blue"! For disse tre ting smider han/hun åbenbart gerne al pli overstyr og glemmer den køkultur, der burde være kommer være kommet ind med modermælken.
--
man 18. jun 2007
.. man som jeg bor på et centralt sted med masser af trafik, og skal se trafik uheld uden for sit vindue.. Der var lige en der fik klemt hovedet under en bus. Jeg tror ikke han klarer den... fuck hvor klamt..
Spread joy and peace with footballs:
http://www.play31.org/home.html
man 18. jun 2007
hehe suitcase...
Dit indlæg minder mig om mit første værelse i London.
Jeg boede overfor et stort hospice med meget meget syge mennesker, og næsten hver morgen vågnede jeg op til den her *bib* *bib* *bib* lyd, man hører, når en lastbil bakker.
I dette tilfælde var det så en ambulance, der bakkede ind af indkørslen for at hente en, der var død i løbet af natten.
En meget deprimerende start på dagen, må man sige. Jeg boede der i 4 måneder, så havde jeg fået nok.
Dit indlæg minder mig om mit første værelse i London.
Jeg boede overfor et stort hospice med meget meget syge mennesker, og næsten hver morgen vågnede jeg op til den her *bib* *bib* *bib* lyd, man hører, når en lastbil bakker.
I dette tilfælde var det så en ambulance, der bakkede ind af indkørslen for at hente en, der var død i løbet af natten.
En meget deprimerende start på dagen, må man sige. Jeg boede der i 4 måneder, så havde jeg fået nok.
Æ sæjer kaffe!!!!!
Jen, to, tre, fire - KAFFE!!!!!
man 18. jun 2007
@MisFits: Forstår ikke helt problemet...der er vel nogen der skal gå ind i den nye kø og det kan da lige så godt være den bagerste i en meget lang kø, så han ikke behøves at vente helt så længe..især hvis han alligevel kun køber 3 ting, det går jo hurtigt!
Ailton nach seinen wechsel zu Duisburg, wo er unter anderem auf seine Frau verzichten musste: "Totale Konzentration auf Fußball. Ohne Sex, ohne Bumbum. Orgasmus gibt es nur, wenn ich ein Tor schieße. Tor Bumbum. Ailton ist wieder da"
man 18. jun 2007
Først til mølle-princippet gælder vel altid, når der åbnes en ekstra kasse...
Det er bare med at være hurtig.
Det er bare med at være hurtig.
Y. N. W. A. -
#JFT97
man 18. jun 2007
... Gamle damer mener de skal foran en i køen, blot fordi de er gamle.
... Gamle damer mener de har mere ret til at sidde ned i bussen end man selv har.
... Eurosport sender kampe fra 1980 igen og igen.
... Kvinder mener de er lige så gode til sport som mænd.
... Der kun bliver spillet rock til fester.
... Hammers, Brøndby, Juve og Dormund taber.
... Når de super venstreorinterede tumper fra min klasse, ikke kan se fornuft i andet end deres latterlige parti.
... Når de kommer i skole i bare tær, med blomstrekrænse på hovedet, skønt det er vinter.
... Jeg skal læse til eksamen.
... Gamle damer mener de har mere ret til at sidde ned i bussen end man selv har.
... Eurosport sender kampe fra 1980 igen og igen.
... Kvinder mener de er lige så gode til sport som mænd.
... Der kun bliver spillet rock til fester.
... Hammers, Brøndby, Juve og Dormund taber.
... Når de super venstreorinterede tumper fra min klasse, ikke kan se fornuft i andet end deres latterlige parti.
... Når de kommer i skole i bare tær, med blomstrekrænse på hovedet, skønt det er vinter.
... Jeg skal læse til eksamen.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
man 18. jun 2007
Gamle damer mener de har mere ret til at sidde ned i bussen end man selv har.
De har de selvfølgelig også.
Jeg kan da lige komme med mig eget indspark til trådens emne:
Jeg hader når unge mennesker ikke gider at rejse sig for små børn, gamle mennesker eller handikappede.
Det er sgu det mindste, man kan gøre.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."