Dem jeg tænker på er blevet studenter i ´02 eller tidligere, altså små to måneder før end du begyndte på gymnasiet.
Snak
man 18. jun 2007
Heh okay. Mino, din gamle satan.
Det er dog stadig ganske plausibelt, at jeg kender dem - af navn om ikke andet.
Det er dog stadig ganske plausibelt, at jeg kender dem - af navn om ikke andet.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Redigeretman 18. jun 2007
Hmmmmm. Det siger mig ikke umiddelbart noget.
Hun var bestemt ikke fattig, siger du? Så stod den vel på Strandvejen eller Strib?
EDIT. I øvrigt sjovt at være inde på MG´s hjemmeside og se de gamle lærere. Det var good times, da man kunne score topkarakterer, uden at lave noget specielt (selvom jeg selvfølgelig satser på, at det fortsætter på uni).
Hun var bestemt ikke fattig, siger du? Så stod den vel på Strandvejen eller Strib?
EDIT. I øvrigt sjovt at være inde på MG´s hjemmeside og se de gamle lærere. Det var good times, da man kunne score topkarakterer, uden at lave noget specielt (selvom jeg selvfølgelig satser på, at det fortsætter på uni).
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
man 18. jun 2007
Ha, det tænkte jeg nok. Kender nogle af dem, der bor derude.
Havde hun tilfældigvis mindre søskende?
Havde hun tilfældigvis mindre søskende?
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Redigeretman 18. jun 2007
Ja, men de/den er vist på Herlufsholm.
EDIT: Hey, dette var mit indlæg nummer 3333 - og det må jo betyde at jeg har lavet ca. 333 indlæg, der er værd at læse.
EDIT: Hey, dette var mit indlæg nummer 3333 - og det må jo betyde at jeg har lavet ca. 333 indlæg, der er værd at læse.
man 18. jun 2007
Okay, så har jeg sikkert nogle venner, der kender dem. Kender nogle rige sataner fra Middelfart, der også har rødder ovre i det rige miljø på Sjælland.
Maks., Mino, maks..
det må jo betyde at jeg har lavet ca. 333 indlæg, der er værd at læse.
Maks., Mino, maks..
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
tirs 19. jun 2007
Ja, det er nok et lidt optimistisk skøn. Nå, vil lige straffe et kapitel mere, så jeg kan komme lidt foran planen.
tirs 19. jun 2007
Jeg vil derimod skippe det sidste kapitel af Giddens, så jeg kan komme bagud.
God læselyst, Mino, jeg vil se fjernsyn i stedet.
God læselyst, Mino, jeg vil se fjernsyn i stedet.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."