.... jeg ikke kan komme til Justin Timmrliglækker koncert.. Er så sur over at jeg ikke kan komme afsted!.. Men vil egentlig aller helst med til afterparty, det kunne være så nice.. For 40.000 tøser i parken der står og råber skriger "Åh justin, du bare for lækker" kan jeg så godt nok lige leve foruden.. Og så hader jeg når nogen der sådan ikke rigtig gider og afsted får et par billetter stukket i hånden, tøser der ingen gang sætter pris på musikken, men bare synes han er hot og at koncert i Parken en lørdag aften bare er SÅ sejt... F*** det er belastende!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace