Redigerettirs 26. jun 2007
DBR
Der sover man. Imens lister hun ud på badeværelset, lægger make up, og kommer tilbage og vækker en med en gang you-know-what. Og alle er glade!
Apropos hader jeg i øvrigt programmer som Baronessen, hvor man skal følge de mest overfladiske og ligegyldige mennesker, som af en eller anden tilfældig grund er med i den økonomiske elite. Fatter virkelig ikke hvad man skal se dem for(jeg ser det så heller ikke).
Og kvinder skal have make up på, basta.