Snak

Mere indhold efter annoncen
@matias:
jeg afviste ikke helt dit udsagn, sagde bare grunden til at det var kommet frem :P
Glory, Glory Man United!
Men for en pige som Smilet, kan man dog godt forstå, at der smides et par lag på om morgenen.
Det må ikke være rart, hvis man har behov for at skulle sminkes før man kan vise sig offentligt...
Y. N. W. A. - #JFT97
moderator
Jeg gider da ikke se på kvinder uden sminke :D
Dette er en signatur.
He he...

Hvad gør du så om morgenen inden din udkårede (hvis en sådanne forefindes) får sminken på Sir_C?
Y. N. W. A. - #JFT97
Mere indhold efter annoncen
Annonce
DBR

Der sover man. Imens lister hun ud på badeværelset, lægger make up, og kommer tilbage og vækker en med en gang you-know-what. Og alle er glade!

Apropos hader jeg i øvrigt programmer som Baronessen, hvor man skal følge de mest overfladiske og ligegyldige mennesker, som af en eller anden tilfældig grund er med i den økonomiske elite. Fatter virkelig ikke hvad man skal se dem for(jeg ser det så heller ikke).

Og kvinder skal have make up på, basta.
@ Boldsen

Det er da vist kun i en eller anden drømmeverden?
Y. N. W. A. - #JFT97
moderator
Smile

Hvor arbejder du i øvrigt?
https://kortlink.dk/sudv
Hun arbejder nok i en tøjbutik eller en SuperBrugsen ;o)
Y. N. W. A. - #JFT97
moderator
Jeg skyder på H&M eller McD, hvis det er i Haderslev...
https://kortlink.dk/sudv
Annonce