Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er dæleme meget, meget få, der er så kønne, at de kan bære ikke at bære make-up
Får senere på dagen besøg af én af slagsen.
Ok. Os to, Fitness og et par håndfulde brugere yderligere. Men så er det fan´me også gjort :-)
Tøsebarnets billeder er jo blevet set af flere end pigerne på coveret af FHM.
Okay. Er jeg gået glip af noget så?
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
moderator
Jeg vil gerne tilmelde mig til den håndfuld....

Der har da vel ikke været mere end 10 stykker, har der?
https://kortlink.dk/sudv
"Som en af de (formentlig) eneste herinde der ikke har tigget om billeder..."

Stram nu lidt op.
I hate being bipolar, it's great!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du må være ny herinde... meget ny.
Billeder er overvurderede...
Y. N. W. A. - #JFT97
Aah Matias, der er vidst mange der ikke hverken har set de billeder (fandtes de overhovedet?) eller har tigget om dem.

Lotte Thor/ Sisse Fisker billederne røg hele vejen rundt dog. Dem har alle vidst efterhånden set, det var kvalitet!
http://www.youtube.com/watch?v=IHD9F1QlpB8
Jeg kan godt se at det dæleme var provokeret skrevet - særligt taget i betragtning af den inflation der gik i "billedetråden" på et tidspunkt. Puha, det være være hårdt at skulle læse så hårde beskyldninger... det må kunne ødelægge dagen for de fleste.
moderator
Øh.... What?
https://kortlink.dk/sudv
Annonce