For Brøndbyerne gælder, at de har troet, at der ikke skulle betales feriepenge af sign-on fees.
De, og andre klubber, har forventet en samlet besparelse ved at udbetale en del af den samlede lønsum på dette sæt.
Deraf kommer PMs relativt beskedne månedsløn.
Dertil kommer, at der (også) har været uklarheder om beskatning af sign-off fees, således at visse klubber/spillere ikke har vidst, at dette beløb kan blive beskattet i Danmark i stedet for i udlandet.
Svjv. så burde Kristian Bak blive beskattet af sin sign-on fee i Holland, forudsat at han fik hele beløbet udbetalt på én gang og havde bopæl i Holland på betalingstidspunktet. Om der er en økonomisk fordel i det, ved jeg ikke.
I hear Glenn Hoddle has found God, that must have been one hell of a pass