The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Snak
...man kan finde på at tage 3000 kr. pr. 15 minutters kvalitative interview.
https://kortlink.dk/sudv
ons 11. jan 2012
... ikke tiltrækkeligt mange har fortalt de to, at de er hinandens bortadopterede søskende:
http://www.bt.dk/kendte/…l-vaere-far
http://www.bt.dk/kendte/…l-vaere-far
ons 11. jan 2012
Matias:
Præcis! Jeg så dem på et ugeblad for et godt stykke tid siden og kunne næsten ikke tro på, hvad jeg så. Det er så vildt, så meget de ligner hinanden.
"Jeg elsker hende, fordi jeg ser mig selv i hende"-stilen.
Præcis! Jeg så dem på et ugeblad for et godt stykke tid siden og kunne næsten ikke tro på, hvad jeg så. Det er så vildt, så meget de ligner hinanden.
"Jeg elsker hende, fordi jeg ser mig selv i hende"-stilen.
tors 19. jan 2012
..voksne mennesker i fuldt alvor og fuld offentlighed skriver således:
"Jeg fatter ikke hvorfor der er så meget imod dette....har selv boet i Luxembourg...og det var dejligt at kun busser kunne køre visse steder...pga. trafikken....og ja..så i Paris, Belgien, Tyskland...man havde jo nærmest autobanen for sig selv....og så meget kostet det altså ikke....og måske vil det netop ske at man fik nogle bedre...autobaner...og ja..ikke så mange biler på vejene...kig efter hver morgen...kører der kun en i hver bil...hvilket bedre luft vi kunne få...smiler"
"Jeg fatter ikke hvorfor der er så meget imod dette....har selv boet i Luxembourg...og det var dejligt at kun busser kunne køre visse steder...pga. trafikken....og ja..så i Paris, Belgien, Tyskland...man havde jo nærmest autobanen for sig selv....og så meget kostet det altså ikke....og måske vil det netop ske at man fik nogle bedre...autobaner...og ja..ikke så mange biler på vejene...kig efter hver morgen...kører der kun en i hver bil...hvilket bedre luft vi kunne få...smiler"
__________
tors 19. jan 2012
"Var igår til et fantastisk møde med Clairvoyance - Tarot - som jeg synes er en spændende verden at udforske...fik af vide jeg bærer en masse energi og ja....med med min tilstedeværelse...kunne så godt bruge lidt her idag....smiler..."
__________
tors 19. jan 2012
Stop, tore. Udbredelse af tøsens kommentarer gør verden til et dårligere sted "af" være.