Snak

Mere indhold efter annoncen
Smag og behag. Ikke at Julie Zangenberg ville stå øverst på min liste, meeen, jeg skulle da gerne...

Medina er til gengæld på ingen måde heldig med det ansigt...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
søde johanne er slet ikke så lækker live, som hun måske fremstår på tv. kroppen er fuldstændig middelmådig - og i kombination med hendes robin hood-kompleks og nævenyttige socialt indignerede fremtoning, ender hun bare op som en middelmådig eventualitet. men hver sin smag.
gik i seng efter første halvleg
Der er for meget Miss Piggy over Julie Zangenberg.

Men godt at vide at du står klar, Svoger.
Godt Borger, så har vi en aftale. Du ringer bare, hvis hun står desperat på et morgenværtshus et sted, og ikke kan få samlet nogen op.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Jeg bliver desværre alt for sjældent skrevet i døren på Zen. Så jeg tvivler på det kommer til at ske.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
http://www.youtube.com/w…ure=related

Jeg undrer mig over billedet, der ultra kort popper op ved 3.20 - hvor de skifter fra at filme henrettelsesmuren til den medicinske afdeling - akkompagneret af et anslag på violinen. Jeg kan desværre ikke ramme det ved hjælp af pauseknappen, men så vidt jeg kan se er det en person, der ligger ned og stirrer ret så skræmmende.

Jeg gad godt vide, hvorfor det er der. Er det en kunstnerisk frihed fra instruktørens side, eller er det et forsøg på at påvirke underbevidstheden, som man ofte gjorde ved at klippe billedstykker ind og lade dem vise i så kort tid, at bevidstheden ikke registrerede det? Ingen af delene giver rigtig mening for mig, for i sidstnævnte tilfælde er der vel uhyrligheder nok at vise, uden at skulle påvirke underbevidstheden.

Det fremkalder dog kuldegysninger hos mig.

Edit: Det er virkelig et kort klip. Jeg afspiller videoen i 0,03*normal hastighed, og alligevel har jeg ikke været hurtig nok på pauseknappen i de første to omgange.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Resnais er umådeligt interesseret i den menneskelige måde at erindre og tænke på, og hvordan kropslige og sansemæssige indtryk kan være meningsskabende. Jeg har dog aldrig fået set filmen, selvom den står på dvd-hylden, men i en film som L´Année dernière á Marienbad bruges den form for chokeffekter også. I bund og grund vil han bare ruske lidt op i tilskueren. Det er bruddet, han er interesseret i.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Jeg er grebet af uhyggen.

Hvordan ændrer du på hastigheden?

Mange tak for afklaringen, det var interessant at blive klogere på. Om det så er helt kosher med den slags metoder i noget, der i sagens natur vil dokumentere, beskrive og forklare, kan man altid diskutere.

Det lykkedes mig i 6. forsøg at fange klippet og jeg forsøger at lægge det på nettet, selvom imageshack er lidt genstridigt.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Jeg ramte perfekt i tredje forsøg.

Jeg ved bare ikke hvordan man tager screenshot på en Mac?
Annonce