Simon Talbot er et lavpunkt af usete dimensioner i det gænge, og læg så dertil den lille, men dog voldsomt kønne kendis runde trunte. Men bortset fra dem, så er der ganske habile, og sjove folk i showet.
Snak
søn 12. feb 2012
Med fare for at lyde elitær, så er det sgu bare for billigt. Selv ham fra Krysters Kartel er ringe i det format. Og den der Andreas Bo parodi med Fetterlein. Herre jemini.
Redigeretman 13. feb 2012
Har det på komplet samme måde, selv Andreas Bo, som mange ser et stort lys i, er jeg på ingen måde imponeret af. Det hele bygger på det lettest mulige materiale, er overspillet og skåret ud i pap.
Især Simon Talbot burde dog få tæsk med en våd avis.
Især Simon Talbot burde dog få tæsk med en våd avis.
man 13. feb 2012
Jeg undrer mig virkelig over jeg har set Onside hver søndag og først nu har lagt mærke til at Camilla Martin ser rigtig godt ud..
(...)
tirs 21. feb 2012
mange politikere siger den høje olie og benzin pris skyldes større efterspørgsel da økonomien er ved at få det bedre, samtidigt med at OPEC har skåret produktionen ned.
Hvem har ret?
Hvem har ret?
“Gli arbitri italiani sono i migliori al mondo. E comunque preferisco evitare ogni polemica, e parlare solo di calcio giocato”: così Antonio Conte ha risposto in Turchia
tirs 21. feb 2012
Muligt, men hvorfor udtaler politikere sig så som de gør?
“Gli arbitri italiani sono i migliori al mondo. E comunque preferisco evitare ogni polemica, e parlare solo di calcio giocato”: così Antonio Conte ha risposto in Turchia
tirs 21. feb 2012
Fordi de gerne vil fremvise sandheden spm de ser den?
"Jeg kan godt lide politik, men jeg er ufattelig træt af politikere."
Nogle gange kan jeg godt misunde Kina, hvor de baserer deres beslutninger på grundige ekspertanalyser og derefter gennemfører en politik som holder længere end til næste valgkamp, og som samtidigt ikke er præget af mærkelige, personlige holdninger.
"Jeg kan godt lide politik, men jeg er ufattelig træt af politikere."
Nogle gange kan jeg godt misunde Kina, hvor de baserer deres beslutninger på grundige ekspertanalyser og derefter gennemfører en politik som holder længere end til næste valgkamp, og som samtidigt ikke er præget af mærkelige, personlige holdninger.
tirs 21. feb 2012
"Fordi de gerne vil fremvise sandheden spm de ser den?"
Enig, det er vel også derfor de prakker os på at økonomien går fremad og de er liiige ved at have en løsning :)
Enig, det er vel også derfor de prakker os på at økonomien går fremad og de er liiige ved at have en løsning :)
“Gli arbitri italiani sono i migliori al mondo. E comunque preferisco evitare ogni polemica, e parlare solo di calcio giocato”: così Antonio Conte ha risposto in Turchia
fre 24. feb 2012
... man glad går rundt i Århus og opdage en cykeltæller på Paludan Mullers vej.(I bedste Nørrebrogade stil)
Særligt, når jeg læser, hvor meget den går op til!
30 millioner cykler er toppen og med 5 millioner færre for hver nedtrin. Det må sandelig siges, at være en fremtidssikret stander.
På tidspunktet var der kørt under 100 000 ialt(og på dagen under 1000 cyklister) og kun bunden lyste op.
Særligt, når jeg læser, hvor meget den går op til!
30 millioner cykler er toppen og med 5 millioner færre for hver nedtrin. Det må sandelig siges, at være en fremtidssikret stander.
På tidspunktet var der kørt under 100 000 ialt(og på dagen under 1000 cyklister) og kun bunden lyste op.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??