... jeg på failblog.org ser en popup, som ordret lyder "Du er moske overvægtig".
Snak
søn 26. feb 2012
Den har jeg også tidligere undret mig over.
Men jeg kom frem til, at det formentlig er med vilje, da det er umådelig sjovt, at lave en "fail" i reklamen, nu hvor den bliver vist på failblog.
Men jeg kom frem til, at det formentlig er med vilje, da det er umådelig sjovt, at lave en "fail" i reklamen, nu hvor den bliver vist på failblog.
Zlatan doesn\'t do auditions
søn 26. feb 2012
Hvis det er tilfældet, tager jeg hatten af for folkene bag.
Især fordi, stavefejl i popups vel snarere er reglen end undtagelsen.
Nå, tilbage til Memebase ...
Især fordi, stavefejl i popups vel snarere er reglen end undtagelsen.
Nå, tilbage til Memebase ...
søn 26. feb 2012
Man ser Lasse Rimmer som Oscar ekspert på TV2.
At være i besiddelse af "Danmarks højeste IQ" giver åbenbart cart blanche til lidt af hvert.
At være i besiddelse af "Danmarks højeste IQ" giver åbenbart cart blanche til lidt af hvert.
man 27. feb 2012
... at folk stadig ikke forstår, at hvis et tilbud er for godt til at være sandt, så er det det nok også. Men kan jo altid brokke sig til Ekstra Bladet...
http://ekstrabladet.dk/k…1715283.ece
http://ekstrabladet.dk/k…1715283.ece
Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor
Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
Men kan jo altid brokke sig til Ekstra Bladet...
Paradoksalt, at netop du undrer dig over andre folks brok.
Paradoksalt, at netop du undrer dig over andre folks brok.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
ons 29. feb 2012
...en professionel fodboldspiller ser sig nødsaget til at stjæle shampoo på et hotel(og derfor bliver fyret).
http://www.bild.de/sport…0.bild.html
Ved godt at kilden(Bild Zeitung er lidt tvivlsomt men den er bekræftet af klubben.)
http://www.bild.de/sport…0.bild.html
Ved godt at kilden(Bild Zeitung er lidt tvivlsomt men den er bekræftet af klubben.)
Der Adler fliegt wieder!
Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
lør 3. mar 2012
Ekstra bladet vælger at dække en begravelse af 4 unge mænd der kørte galt med 160 km i timen bliver dækket som en royal dåb eller et politisk topmøde.
Hvis man kører 160 km.t. tilside sætter man ikke bare sin egen sikkerhed men også andres! derfor kan min sympati kun ligge et meget lavt sted. derfor finder jeg det stadig usmageligt at EB dedikerer deres forside en hel dag til en idiot chauffør der slår sin passagere ihjel.
Jeg er træt af den forpulet breaking news dille der har kørt de seneste år fuck nu af med det!!!
Hvis man kører 160 km.t. tilside sætter man ikke bare sin egen sikkerhed men også andres! derfor kan min sympati kun ligge et meget lavt sted. derfor finder jeg det stadig usmageligt at EB dedikerer deres forside en hel dag til en idiot chauffør der slår sin passagere ihjel.
Jeg er træt af den forpulet breaking news dille der har kørt de seneste år fuck nu af med det!!!
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\"
SKAT ER TYVERI, og du ved det!
lør 3. mar 2012
Selvom det er selvforskyldt, så er det stadigvæk trist når 4 18-19 årige drenge mister livet, og EB dækker selvfølgelig kun episoden så intenst fordi folk åbenbart har en stor interesse for sagen.
Mistede selv min tidligere bedste ven i en bilulykke for nogle år tilbage, det var også selvforskyldt, og der blev jeg også mødt med et "så kan han lære det", "fint, så har man én idiot mindre på vejene", da jeg var lidt trist dagen efter ulykken, så der findes mange der tænker ligesom dig.
Mistede selv min tidligere bedste ven i en bilulykke for nogle år tilbage, det var også selvforskyldt, og der blev jeg også mødt med et "så kan han lære det", "fint, så har man én idiot mindre på vejene", da jeg var lidt trist dagen efter ulykken, så der findes mange der tænker ligesom dig.
Zlatan doesn\'t do auditions