Hehe, sådanne udmeldinger undrer jeg mig, om ikke dagligt, så i hvert fald jævligt over. Det handler jo ikke om antal minutter i træningstøj, men hvordan du udnytter dine minutter i træningstøj.
Jeg er forresten begyndt på 5 x 10 reps per øvelse. Egentlig underligt, at jeg aldrig har prøvet det før. Men er du gal, hvor det hvor der niver og svider i musklerne. Og sikke en styrke, man får.