Snak

Mere indhold efter annoncen
"Tidligere bedste ven"
Zlatan doesn\'t do auditions
Med det troede jeg, du mente at hans ulykke satte en stopper for at han var "din bedste ven".
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Nope. Så ville man vel have skrevet daværende.
Zlatan doesn\'t do auditions
.. Forstår ik kvinder der konstant skal skrive på Facebook at de nu har været på tre hold i det lokale fitness center i dag. Det giver sgu da ingen mening!? Man får da langt bedre resultater på halvdelen af tiden selv. Og SÅ fedt kan det sgu ik være at sidde i et rum med tyve andre og svede, eller hoppe/danse rundt med en flok kvinder i en sal. Giver jo ingen mening
Hehe, sådanne udmeldinger undrer jeg mig, om ikke dagligt, så i hvert fald jævligt over. Det handler jo ikke om antal minutter i træningstøj, men hvordan du udnytter dine minutter i træningstøj.

Jeg er forresten begyndt på 5 x 10 reps per øvelse. Egentlig underligt, at jeg aldrig har prøvet det før. Men er du gal, hvor det hvor der niver og svider i musklerne. Og sikke en styrke, man får.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fedt! Hvilke øvelser kører du? :)
Jeg har næsten lige kørt 5x15, langsomt negativt.
Varierende øvelser, tre-fire per muskelgruppe (to muskelgrupper per træning), egentlig bare "the classics". Med hold på et halvt til et helt sekund, der hvor musklen spænder mest, og med langsom negativt. Det ligner, at blodårerne vil ud af kroppen. Og det kan mærkes dage efter.
.. over at Pia Kjærsgaard vælger at deltage i reality programmet Familien fra bryggen ..

Man skal heller ikke have det helt store forventninger fra hende
- har fået tatoveret en 100,- kr seddel på tissemanden. Det er skønt at ha´ penge i hånden. Skønt at se den vokse. - Jeg er ordblind
Man skal heller ikke have det helt store forventninger fra hende


I betragtning af, at hun har været temmeligt medbestemmende i Danmark de sidste 10 år, og i øvrigt tjener 2 mio. kroner om året som politisk leder af DF, så er det måske lidt for nemt sagt fra din side af...
Mvh.
Pia er cool.
Annonce