Redigerettors 15. mar 2012
- folk kritiserer regeringen, når skeletterne med uhørt dødsdrift vælter ud af den tiligere borgerlige regerings skab, senst Dong-skandalen, hvor Foghs venner Fritz, Anders E & Co. kæmper for at tangere Enron-skandalen
- folk mener at Venstre er et arbejderparti. De er enten blot dumme eller bare kapitalens medløbere
- TV2 er så dumme, at de ikke tror vi ved hvorfor Dong-sagen ikke får nogen særlig omtale hos dem, mens de politiske fjender fra Iran og Syrien er malet over deres daglige udsendelser.
“Der var andre der trak mer' end jeg”