Snak

Mere indhold efter annoncen
Det lyder egentlig ret godt for en uden kvalifikationer.

Jeg synes dog godt vi kan nuancere det med afstanden en smule. Google maps påstår der er 108 km mellem Vejle og Padborg. Der er et rimeligt spænd imellem det og gåafstand.

Folk er forskellige, men så lang tid gider jeg ikke spilde på transport, hvis jeg kan undgå det. Nød lærer nøgen kvinde at køre bil, men som udgangspunkt ville det være uinteressant for mig.

Det kan selvfølgelig være jeg må æde mine ord i mig på et tidspunkt, hvis jeg ender med et godt job i Nordsjælland. Det ville være træls, når man er flyttet syd for byen.
fck-medløber.
... ser en dejlig ung mand, med rigtig marine frisure, have tatoveret ACAB på siden af hovedet.

Gad vide hvem der ansætter ham, hvis han en dag ikke synes det er så skide sjovt, at være rockerlærling?

... man ser nyhederne, hvor man i USA er kommet helt op at betale 6 kr. for en liter benzin. Det er en skandale! USA USA USA...
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
DR sporten vælger at vise stillingen i Superligaen i tre tempi - top, midterfelt og bund. Det er uoverskueligt, unødvendigt og himmelråbende dumt!
2872015
Jeg på en solskinsdag som denne, ser Kidd-kloner alle steder jeg går.

Hvor bliver diverse trends dog voldsomt hurtigt udvandet i dette lille land.

Fredsaftalen i Syrien får mindre taletid i tv2-nyhederne end en død hund.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hunden var jo ven med en handicappet pige. Det er nyhedsværdi i stor stil.

.... Live fra Bremen stadigvæk har seere nok til at blive på sendefladen.

..... Kvinder fra diverse nødhjælps organisationer bliver ved med at ringe og spørger efter min kone. Jeg har spurgt flere gange om, det ikke var noget jeg kunne ordne. Det er det tilsyneladende ikke.

..... Station 2 ikke kan finde noget mere indholdsrigt end københavnske taxaer der køre for stærkt. Lige toppet med en dybt forarget Rosbo.
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
man møder posten 8 huse fra hvor man bor (på vej hjem fra at handle) og spørger om han har post til en

hvortil han svarer at det ved han ikke, og at man da nok kan forstå at det kan han først finde ud af når han når hen til vores hus

om det er postdanmarks nye forsøg på ironisk kundeservice, skal jeg ikke kunne sige

men et lille smil og lige bladre lidt i tasken, burde ikke være for meget forlangt
Is it cold in his shadow?
..folk bruger omvendte smileys. "(:" ser i mine øjne helt forkert ud, sammenlignet med ":)"

Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
...folk ikke kan vente et kvarter, på at få deres post.
.Venstreorienterede fra demonstrationen Århus for MANGFOLKELIGHED, angriber folk fra en demonstration, der mener noget andet end dem.

Der var samlet mange tumper i begge demonstrationer i dag.

Hvad lavede alle de Sovjetflag der egentlig? Mig bekendt var Sovjet ikke ligefrem lig mangfolkelighed.
Kosovo je Srbija
Annonce