kæresten joker med, at være gravid.
Snak
man 9. apr 2012
når underboen stiller en hel kasse albani-øl ude på fortrappen, og man ikke ved, om det er en invitation til at prøvesmage.
gik i seng efter første halvleg
tirs 10. apr 2012
Folk skriver opdateringer på facebook a la: venter på bussen, så har jeg lige fået gjort rent, ihh hvor det altså bare regner??
hvorfor gør folk sådan jeg bliver sgu da vanvittig.
hvorfor gør folk sådan jeg bliver sgu da vanvittig.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\"
SKAT ER TYVERI, og du ved det!
tirs 10. apr 2012
Det gør de for at streame deres pauvre liv ud i æteren.
Hvis de scorer et par tommelfingre på den konto er dagen vel reddet.
Dejligt at vi ikke har noget bedre at gøre. Det gør mig rolig og bekræfter at verden ikke er gået helt af lave...
Hvis de scorer et par tommelfingre på den konto er dagen vel reddet.
Dejligt at vi ikke har noget bedre at gøre. Det gør mig rolig og bekræfter at verden ikke er gået helt af lave...
ons 11. apr 2012
.. en sådan nogle som Skat slet ikke kan finde ud af man er grænsegænger!
Det er simplethen til at blive sindsyg af. Igen igen igen i år er der selvfølgelig problemer med min Årsopgørelse. Eller det vil sige at for en gangs skyld fik de den faktisk færdig inden for rimelig tid. Det viser sig så at jeg skal have nogle penge tilbage. Dem har jeg imidlertid ikke fået, så ringede jeg og snakkede med dem.
Det viser sig så at deres system stejler fuldstændig hvis man har mere end en konto. Det er sådan at jeg i samme bank har tre kontier, jeg har en dansk lønkonto/nem konto og så har jeg en tysk disponibel og opsparings konto.
Det kan de slet ikke finde ud af og han fortalte at de har forsøgt, men at de får dem tilbage med fejl og at det nok ender med at de bare sender en check.
Hold op et cirkus man!
Det er simplethen til at blive sindsyg af. Igen igen igen i år er der selvfølgelig problemer med min Årsopgørelse. Eller det vil sige at for en gangs skyld fik de den faktisk færdig inden for rimelig tid. Det viser sig så at jeg skal have nogle penge tilbage. Dem har jeg imidlertid ikke fået, så ringede jeg og snakkede med dem.
Det viser sig så at deres system stejler fuldstændig hvis man har mere end en konto. Det er sådan at jeg i samme bank har tre kontier, jeg har en dansk lønkonto/nem konto og så har jeg en tysk disponibel og opsparings konto.
Det kan de slet ikke finde ud af og han fortalte at de har forsøgt, men at de får dem tilbage med fejl og at det nok ender med at de bare sender en check.
Hold op et cirkus man!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace