Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad er kontier?
[i]Was speaking to this 13 year old girl on facebook when she said to me \"I am an undercover cop\" I thought wow... a job like that at her age! [/i]
Det samme som konti. Bare i flertal...
#21 Sympathie für Eisern und Chemie
Bare i flertal forkert.

Konti er konto i flertal. I må undskylde mig, jeg har en flue at gøre livet surt for.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Whooosh...

(lyden af en joke der flyver hen over hovedet)
fck-medløber.
Hehe, internettet er også svært en gang imellem.
#21 Sympathie für Eisern und Chemie
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ha ha. Fair nok. Jeg vil forsøge at tage nogle moon boots på næste gang. Jeg ser alligevel dum ud pt.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Hehe. Det er en miljøskade at reagere på kontoer, kontier, saldoer osv.
[i]Was speaking to this 13 year old girl on facebook when she said to me \"I am an undercover cop\" I thought wow... a job like that at her age! [/i]
... jeg tager hul på morgenmaden. Jeg spiser en portion yoghurt med lidt müsliknas af en art og er egentlig mæt på det tidspunkt. Men jeg vil ikke i underskud, så jeg snupper mig også altid en rugbrødsmad - så har maven også lidt at arbejde med. Når jeg så har spist denne, bliver jeg så godt som altid sulten igen. Det giver ikke mening.
Jeg har det på samme måde, uanset hvor meget morgenmad jeg spiser, eller hvis jeg slet ikke spiser noget, så begynder min mave at snakke klokken 09.05 hvis jeg ikke har fået mit obligatoriske frugt klokken 09.00..
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Når Cirkusrevyen.

Det er en verden, jeg ikke forstår.
Annonce