... jeg tager hul på morgenmaden. Jeg spiser en portion yoghurt med lidt müsliknas af en art og er egentlig mæt på det tidspunkt. Men jeg vil ikke i underskud, så jeg snupper mig også altid en rugbrødsmad - så har maven også lidt at arbejde med. Når jeg så har spist denne, bliver jeg så godt som altid sulten igen. Det giver ikke mening.
Jeg har det på samme måde, uanset hvor meget morgenmad jeg spiser, eller hvis jeg slet ikke spiser noget, så begynder min mave at snakke klokken 09.05 hvis jeg ikke har fået mit obligatoriske frugt klokken 09.00..