moderator
Redigerettirs 24. apr 2012
Debatten er selvfølgelig principiel, men der er næppe fare for, at der bliver lavet nogle "farlige" politiske statements a la håndboldlandsholdet til OL 1984.
Landsholdsspillerne kan vel højst mande sig op til noget om Snoop Dog eller Nik & Jay. Alternativt noget om golfbanernes ringe standard. At nedlægge forbud virker overilet, men MO og Berendt kører jo generelt en meget lukket stil.
Det virker ude af proportioner, og hvis Bendtner skal jo nok dumme sig alligevel, hvis han er i det humør. Jeg forestiller mig noget med oversminkede østdamer på hotelværelset efter afklapsningen mod Tyskland.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.