Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
@Matias

Men kunne man ikke klare det med nogle retningslinjer (do´s & dont´s) for brugen af bl.a. Twitter?
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Debatten er selvfølgelig principiel, men der er næppe fare for, at der bliver lavet nogle "farlige" politiske statements a la håndboldlandsholdet til OL 1984.

Landsholdsspillerne kan vel højst mande sig op til noget om Snoop Dog eller Nik & Jay. Alternativt noget om golfbanernes ringe standard. At nedlægge forbud virker overilet, men MO og Berendt kører jo generelt en meget lukket stil.

Det virker ude af proportioner, og hvis Bendtner skal jo nok dumme sig alligevel, hvis han er i det humør. Jeg forestiller mig noget med oversminkede østdamer på hotelværelset efter afklapsningen mod Tyskland.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
moderator
Dette er en signatur.
moderator
Berendt er fjols. Det er typisk for hans stil.

Eksemplerne med Thomas Sørensen viser jo netop, hvor ligegyldiugt forbuddet er. Der kommer jo ikke noget interessant, og opdateringerne på twitter er jo det samme som de ligegyldige facebookopdateringer, som; jeg er har bagt muffins eller har lige ryddet op og ser en god film nu...hygge.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Jeg undrer mig, når .... over, hvad Conte/Nestor-skalaen har tænkt sig at stille op med det faktum, at Antonio Conte har forvandlet sine spillere til et helt hold af Nestorer.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Those who can´t do, teach.
"Men kunne man ikke klare det med nogle retningslinjer (do´s & dont´s) for brugen af bl.a. Twitter?"

- Måske. Sundhedsstyrelsen anbefaler nul alkohol til kvinder, der er gravide. Ikke fordi det nødvendigvis er skadeligt for et foster, at moderen drikker et glas vin her og der, men fordi man har oplevet, at for mange ikke har forstået lidt mere "bløde" retningslinjer, såsom antal genstande pr. uge (som så er blevet samlet på en enkelt dag, og dermed øget risiko for skade) osv. Det kan være at Morten Olsen også mener, at et totalt forbud er noget (det eneste) alle kan forstå og forholde sig til.
...http://nyhederne.tv2.dk/…tml?forside

Okay. Jeg forventer ikke at hun er mega skarp. Men...det er da vel det mest oplagte set-up i mands minde? Hvor dum er hun lige?
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Ifølge mentalundersøgelsen så dum at hun kan kaldes sinke
.. jeg ser Kiwi reklamere for "Champions League deospray", og Liverpool er en af de mulige "dufte".

http://nozebra.ipapercms…pris/Uge18/
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Annonce