... man kan høre et radiospot på P3, som reklamerer for "et brag af en kamp mellem Silkeborg og Brøndby", som sendes på DR2. Eller, ikke engang så meget det, for det kan det selvfølgelig sagtens blive, og produktet (kampen) skal jo i hvert fald sælges. Men i spottet lyder også, at Silkeborg ønsker at blande sig i den europæiske top. Gad vide om speakeren (eller forfatteren til spottet) ikke har misforstået noget, og at der menes toppen i Danmark, så man kvalificerer sig til at spille europæisk fodbold? Alternativt er det en joke, jeg ikke har fanget.