Jeg blev engang solskoldet på hovedbunden. Der blev jeg nødt til at iføre mig en kasket de følgende dag. Det var ubehageligt.
Jeg foretrækker den præventive løsning. Jeg går typisk en masse når jeg er på ferie. Jeg synes, at det er mere sørgeligt ikke at kunne bevæge sig ud midt på dagen eller kostant må holde pause grundet varmen. Det endnu mere, hvis det bunder i at man ikke vil klæde sig efter forholdene.
Jeg har det i udgangspunktet fint med sol og varme, men mine nordeuropæiske gener, sætter alligevel sine begrænsninger. Jeg ville hade at disse begrænsninger skulle forstærkes af fordomme, således at jeg går glip af noget når jeg er et andet sted.
Jeg kørte for nogle år siden rundt i Spanien i en cabriolet, hvor jeg oplevede det samme som dig. Det vil jeg strække mig langt for ikke at opleve igen.
Jeg foretrækker den præventive løsning. Jeg går typisk en masse når jeg er på ferie. Jeg synes, at det er mere sørgeligt ikke at kunne bevæge sig ud midt på dagen eller kostant må holde pause grundet varmen. Det endnu mere, hvis det bunder i at man ikke vil klæde sig efter forholdene.
Jeg har det i udgangspunktet fint med sol og varme, men mine nordeuropæiske gener, sætter alligevel sine begrænsninger. Jeg ville hade at disse begrænsninger skulle forstærkes af fordomme, således at jeg går glip af noget når jeg er et andet sted.
Jeg kørte for nogle år siden rundt i Spanien i en cabriolet, hvor jeg oplevede det samme som dig. Det vil jeg strække mig langt for ikke at opleve igen.